Noua melodie a cântărețului sud-coreean PSY a devenit hit pe internet la 24 de ore de la lansare



La doar o singură zi după lansarea noii sale melodii, „Gentleman”, artistul sud-coreean PSY a reușit să strângă peste 52.000.000 de vizualizări pe canalul său oficial de Youtube pentru această piesă.
Creatorul celebrei melodii „Gangam style” anunțase în urmă cu o lună că urmează să lanseze un nou single însoțit și de un videoclip pe măsură, notează contactmusic.com.
Noua melodie „Gentleman” semnată de PSY este descrisă drept o piesă cu ritm și influențe împrumutate din mai celebra „Gangnam style”. Potrivit sursei citate felul în care a fost construită „Gentleman” aduce aminte mai degrabă de stilurile muzicale care pot fi găsite în cluburile din Seul.
Versurile de la începutul melodiei sunt cântate în limba natală a lui PSY iar refrenul acesteia este interpretat în engleză. Lansarea oficială a melodiei a avut loc la Seul într-un concert care a fost transmis în direct pe Youtube.
Deși lansarea piesei a avut loc de curând, „Gentleman” a reușit să atingă locul întâi în câteva topuri locale din Coreea de Sud, criticii muzicali fiind de părere că melodia va ajunge destul de sus și în topurile internaționale.
Momentan PSY lucrează la albumul său de debut, după „Gangnam style” și „Gentleman” acesta dorind lansarea unui material discografic complet.
Luna trecută o fotografie postată pe contul oficial al artistului sud-coreean a făcut înconjurul lumii, punându-i pe gânduri pe fanii acestuia.
În această fotografie PSY pare epuizat, având capul în ambele mâini. Sub această fotografie artistul a notat „Durerea din timpul creației”.
Melodia „Gangnam Style” a rapperului în vârstă de 35 de ani, al cărui nume real este Park Jae-Sang, a devenit un hit de talie mondială. Lansat pe 15 iulie 2012, videoclipul adunase până vineri dimineață, la ora 06.20 GMT, 1.393.833.635 de vizualizări pe site-ul YouTube.
Videoclipul, cu un stil voit provocator și aducând în scenă mișcări inspirate din călărie, parodiază viața bogătașilor dintr-un cartier exclusivist din Seul și se dorește o antiteză pentru K-pop, curentul pop sud-coreean, caracterizat prin „boys band” și versuri exagerat de sentimentale.