Din luna noiembrie a acestui an, compania E.ON Energie România pune la dispoziția clienților săi numere de telefon de tipul TelVerde, apelabile gratuit, non-stop, pentru a obține informații generale legate de activitatea de furnizare. Astfel, fără costuri și fără a interacționa cu operatorul call-centre, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau energie electrică pentru opțiunea de autocitire, pot afla informații despre încheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plată a facturii sau adrese utile.
Pentru informații specifice, referitoare la situația contului, plăți înregistrate, deconectări/reconectări, valoare ajutor de încălzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitări consumatorii pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 și 0800 800 900, de luni până vineri, între orele 08.00-20.00.
Noile numere gratuite, 0800 800 366 și 0800 800 900, apelabile din orice rețea, înlocuiesc numerele 0801 000 366 și 0801 000939. Rămân în continuare valabile numerele 0265 200 366 și 0235 305 555, apelabile la tarif normal, din toate rețelele de telefonie. TelVerde vine în completarea mijloacelor de comunicare puse la dispoziția clienților companiei: portalul E.ON Myline, e-mail (serviciiclienti@eon-romania.ro), fax (0265 200 367), poștă (OP 1, CP 10 Târgu Mureș) și Centrele de Relații Clienți.