Nissan a fost la înălțime și la Geneva. O dată, pentru că a avut loc premiera europeană a emblematicului GT-R, și apoi, pentru că a lansat brandul său de lux, Infiniti, pe bătrânul continent.
În primul caz, japonezii au fost asaltați de blitzurile aparatelor foto care nu au contenit să imortalizeze unicul exemplar GT-R existent la standul mărcii nipone.
Cu ocazia acestui eveniment, Nissan a comunicat și detaliile care încă nu ne erau cunoscute. Supersportivul model va debarca în Europa în martie 2009, la un preț de pornire de aproape 75.000 de euro.
GT-R este răspunsul Nissan la adresa potentului Porsche 911. Disponibil momentan doar pe piața japoneză, GT-R este modelul după care freamătă o lume întreagă.
Isteria creată în jurul acestui demolator de recorduri s-a iscat după ce au fost publicate mai multe rezultate din timpul testărilor acestui bolid pe diferite circuite de viteză. Rezultatul a fost unul și același peste tot. GT-R este nr.1 în clasa sa la demaraj, ținută de drum și ascensiune spre viteza de top. Sprintează în mai puțin de 4 secunde și poate atinge lejer 300 de kilometri pe oră.
Toate sunt rezultatul colaborării eficiente dintre motorul de 480 de cai putere, transmisia cu variație continuă și sistemul de tracțiune integrală. Peste un an, fanii bolidului GT-R vor putea să dea peste cap acele tahometrului și să testeze după pricepere lor cât de reale sunt meritele acestui bolid aproape supersonic.