Nissan a reușit să umbrească renumele multor nume grele din liga mașinilor rapide folosindu-se de un model care a bătut recordul circuitului Nurburgring. Unii l-au supranumit Godzilla, iar alții devoratorul de asfalt, însă numele său real este GT-R, bolidul care a intrat în Cartea Recordurilor pentru cel mai rapid demaraj efectuat de un coupe de 2 locuri. Supercarul japonez este permanent îmbunătățit pentru a ține pasul cu concurența.
Designerii s-au aplecat asupra componentelor care pot juca un rol important în aerodinamica mașinii, astfel că spoilerul față beneficiază de câteva retușuri în timp ce grila motor afișează un aspect mai dinamic. Capota, ce prezintă un desen cu nervuri trasate ceva mai agresiv și două fante de aer în partea superioară, va masca o motorizare V6 de 3,5 litri optimizată pentru un plus de performanță.
Eșapamentul cromat cu două țevi rotunde pe fiecare parte este păstrat în meniu, în schimb Nissan livrează un nou set de jantele din aliaj care vin să întregească imaginea de ansamblu a sportivului coupe.
Propulsorul dezvoltă acum 530 de cai putere la 6.400 rpm, față de 480 cât oferea până la restilizare. Sportivul coupe Nissan poate atinge o viteză maximă de 315 km/h și oferă un consum mediu de 12 litri la 100 km parcurși.
GT-R Facelift aduce în partea posterioară un deflector cu forme mai proeminente care dispune acum și de o lampă stop. Grila de tip fagure este înlocuită cu trei lamele, fluidizarea curenților de aer fiind astfel mai precisă. Spoilerul posterior este redesenat, noul eleron reușind o apăsarea aerodinamică cu 10% mai bună decât la modelul actual.
Modelul cântărește cu 12 kg mai puțin adică fix 1.700 de kilograme.