Nissan se laudă cu unul din puținele cabriolete sport de producție japoneză. 370 „Z” este întruchiparea perfecțiunii pentru fanii acestui model cu plafon retractabil. Nissan 370Z Roadster vine într-o unică variantă de echipare, Pack, cu un singur pachet opțional.
Sunt disponibile șapte culori pentru caroserie, trei pentru tapițerie și o singură linie de echipare denumită Pack, denumit Premium – ce include jante din aliaj de 19 inch și sistem de navigație Nissan Connect.
Cu un ampatament mai mic, un habitaclu inspirat de la GT-R, și tehnologii noi, Nissan 370Z Roadster atrage nu numai prin aspect dar și prin ținuta de drum pe care o promite. Acoperișul acționat complet automat, fără fixări suplimentare manuale, este mai silențios grație unei noi pompe hidraulice, izolează termic și fonic mai bine decât vechiul model. Pavilionul confecționat din material textil poate avea două culori, negru sau bordeaux, și poate fi acționat de la un buton aflat pe consola centrală. În numai 20 de secunde acesta se poate deschide sau închide.
Propulsia completează tablou existent cu un agregat V6 pe benzină, aspirat natural, de 3,7 litri care furnizează 328 de cai putere. Motorul îndeplinește normele Euro 5 și are un timp de răspuns cu 32% mai rapid decât unele versiuni concurente echipate cu sisteme cu valve variabile. Consumul mediu în regim urban este de 13 litri/100 de km în regim urban și de 9,4 litri în regim extraurban. Unitatea este cuplată la o nouă cutie manuală cu 6 trepte sau una automată cu 7 trepte. Pentru ultima variantă de transmisie, șoferul poate selecta vitezele pe de volan cu ajutorul unor padele.
Atât cu transmisia manuală în șase trepte cât și cu cea automată cu șapte rapoarte, viteza maxima este de 250 km/h. Demarajul 0-100 km/h se realizează în 5,5 secunde cu transmisie manuală și în 5,8 secunde cu transmisia automată.
Propulsorul amplasat central-față este una din particularitățile mașinii ce se evidențiază printr-un raport optim al distribuției greutății față/spate.
La fel ca și versiunea coupe, noua decapotabilă de la Nissan beneficiază de un diferențial cu alunecare limitată și jante ce încalță pneuri Bridgestone Potenza 225/50 (față) și 245/45 (spate). În încercarea de a minimiza consumul și crește performanțele cabrioletului, inginerii Nissan au căutat să reducă pe cât posibil masa mașinii. Astfel capota motorului, ușile, și capota portbagajului sunt realizate din aluminiu iar o parte din componentele transmisiei din fibră de carbon.
Totuși greutatea modelului 370Z Roadster o depășește pe cea a versiunii coupe, datorită numeroaselor ranforsări aplicate caroseriei și montanților, dar și a elementului de susținere al pavilionului escamotabil.