Netflix, platforma americană de filme online și de închirieri de DVD-uri, are deja 40 de milioane de abonați în toată lumea, cu o treime mai mult decât anul trecut, depășind toate previziunile, se arată într-un raport trimestrial al companiei, informează AFP.
Acțiunile companiei au crescut cu 9,45%, la o valoare de 388,53 de dolari pe acțiune, luni, în jurul orei 20.40 GMT, după închiderea ședinței oficiale de pe Wall Street.
Cifra sa de afaceri, obținută atât din închirierea de DVD-uri, cât și din vizionarea online a filmelor și emisiunilor, a crescut cu 22% pe an, până în al treilea trimestru al lui 2013, ajungând la 1,1 miliarde de dolari și încadrându-se în previziunile medii ale analiștilor.
În al patrulea trimestru al acestui an, Netflix intenționează să ajungă la 43,6 milioane de abonați, cu 3,32 de milioane de abonați mai mult, dar și la un profit din acțiuni de 37 de milioane de dolari, adică cu 60 de cenți mai mult pe acțiune. Până în prezent, analiștii au mizat doar pe o creștere cu 46 de cenți pe acțiune.
Netflix a produs serialul de mare succes „Orange is the New Black”, precizând în comunicat că producția precedentă „House of Cards” este „primul serial TV difuzat pe internet” exclusiv care a primit un premiu Emmy – trofeu care recompensează excelența în televiziune.