Președintele Consiliului Județean Suceava, Cătălin Nechifor, a inspectat lucrările de modernizare a drumului județean Ilișești – Ciprian Porumbescu. Investiția este realizată din fonduri europene, lucrările fiind realizate de firma Transporturi Auto din Botoșani.
Cătălin Nechifor a declarat că printre investițiile care se realizează în cadrul acestui proiect se numără lucrări de modernizare a drumului pe o lungime de 7,85 km, șanțuri protejate cu dale din beton de 10.789 metri liniari, șanțuri protejate cu rigole carosabile de 2.322 de metri liniari, precum și construcția și reabilitarea unor poduri și podețe și consolidarea terenurilor din apropierea drumului. EL a mai spus că valoarea investiției este de aproape 28,7 milioane de lei, termenul de finalizare a lucrărilor fiind la data de 22 aprilie 2015.
Șeful administrației județene a spus că în momentul de față terasamentele de drum sunt realizate în proporție de 70%, iar îmbrăcămintea de mixtură asfaltică a fost turnată pe o porțiune de 3,2 de kilometri. De asemenea, drenurile au fost realizate pe o lungime de 1.200 de metri liniari, au fost construite zece podețe transversale și 179 de metri liniari de ziduri de sprijin din beton. Cătălin Nechifor a declarat că lucrările la acest drum sunt în grafic și de calitate, această rută urmând să deservească populația din trei localități, Drăgoiești, Ciprian Porumbescu și Ilișești.
„Acest obiectiv de investiție va scurta și accesul spre un alt obiectiv de investiție, depozitul ecologic Moara. Este o investiție importantă și vreau să apreciez calitatea lucrărilor. Constructorii, în colaborare cu Consiliul Județean Suceava și Primăriile Drăgoiești, Ciprian Porumbescu și Ilișești, s-au mișcat foarte bine. Până în prezent, lucrările sunt în grafic și, după cum susține și constructorul, obiectivul de investiție poate fi realizat mai repede deoarece termenul final este aprilie 2015. Sperăm să-l dăm cât mai repede în circulație astfel încât locuitorii acestei zone în care ne aflăm astăzi să poată circula decent, european, pe un tronson care arăta foarte rău în trecut, într-o zonă dificilă, cu foarte multe alunecări de teren, dar care, însă, cu un proiect ambițios, cu foarte multe investiții, foarte multă manoperă, cu utilaje performante, iată că prinde încet contur”, a precizat Cătălin Nechifor.