Moș Crăciun traversează o „criză de imagine”



Moș Crăciun traversează o "criză de imagine"
Moș Crăciun traversează o "criză de imagine"

Peste 30 de Moș Crăciuni s-au reunit ca să adopte un „Cod al conduitei”, pentru că imaginea acestui personaj s-a deteriorat serios, din cauza lipsei de profesionalism a unora dintre cei care îl reprezintă, relatează cotidianul The Times, în ediție electronică.
Mai exact, publicul nu mai este atras de Moș Crăciun care apare în fiecare an în marile magazine, deoarece acesta nu mai are barba atrăgătoare și, uneori, este băut sau emană mirosuri neplăcute.
De altfel, mai multe magazine au renunțat deja la amenajările speciale organizate în preajma sărbătorilor, în care Moș Crăciun ocupa o poziție centrală.
Pentru ieșirea din „criza de imagine”, s-a stabilit ca, de acum înainte, toate persoanele care vor fi Moș Crăciun să aibă în mod obligatoriu bărbi naturale de 15 centimetri lungime, să aibă grijă la igiena personală, să învețe saluturi în zece limbi străine și să fie la curent cu cele mai vândute jucării și CD-uri pentru copii.
Purtătorul de cuvânt al Ministerului Distracției, furnizor oficial de Moși Crăciuni pentru marile lanțuri de magazine și petreceri, a declarat că „în mod evident, adevăratul Moș Crăciun se pregătește de sărbători”. „Noi suntem doar ajutoarele acestuia, dar trebuie să respectăm anumite standarde”, a adăugat el, precizând că noul Cod de Conduită se referă la “ce fel de barbă ar trebui să aibă Moș Crăciun și la modul în care acesta ar trebui să spună «Ho, ho, ho!»”.