– Potrivit noii organigrame aprobată de Ministerul Finanțelor Publice, în cadrul DGFP Suceava vor fi înființate noi compartimente de specialitate
Ministerul Finanțelor Publice a aprobat, în cursul săptămânii trecute, noua organigramă pentru Direcția Generală a Finanțelor Publice Suceava. Potrivit acesteia, în perioada imediat următoare în cadrul acestei instituții vor fi înființate o serie de compartimente distincte, urmând ca o parte din cele existente să fie reorganizate.
Printre structurile nou înființate se va număra și Administrația Finanțelor Publice pentru Contribuabilii Mijlocii, compartiment care va avea ca obiectiv gestionarea dosarelor fiscale pentru circa 200 de societăți comerciale incluse în această categorie. Mai mult, noul compartiment se va ocupa în mod expres și distinct de controlul, colectarea obligațiilor fiscale, evidența și recuperarea debitelor contribuabililor mijlocii din județul Suceava.
O altă structură a DGFP Suceava care va fi organizată odată cu aplicarea noii organigrame este și Administrația Financiară a Municipiului Suceava, care va realiza și inspecția fiscală la firmele situate în municipiul reședință de județ. Practic, prin această reorganizare, o parte din atribuțiile Direcției de Control Fiscal din cadrul DGFP Suceava vor fi transferate către Administrația Municipală Suceava, realizându-se astfel o descentralizare a controlului firmelor.
De asemenea, potrivit noii organigrame, fiecare dintre cei doi directori adjuncți ai DGFP Suceava, responsabili cu Direcția de Control Fiscal, vor coordona 3 servicii speciale din cadrul acestui compartiment. Fiecare dintre cei doi vor coordona direct câte un serviciu de inspecție fiscală, care nu va include însă firmele din municipiul Suceava, precum și servicii precum inspecția fiscală a persoanelor fizice, și un birou de control fiscal, respectiv un serviciu de programare analiză și un compartiment de schimb internațional de informații.






