Mitsubishi ne oferă versiunea îmbunătățită a celui mai bine vândut SUV al mărcii nipone. Outlander trece deja în faza a doua a existenței sale, motiv pentru care s-au operat unele schimbări la exterior și interior.
Partea frontală preia elementele actualei generații Lancer, în timp ce profilul și partea din spate sunt ajustate fin, fără ca designul să-și piardă din puritate.
Interiorul se axează pe calitate, introducerea unor materiale noi întregind această impresie.
Odată cu versiunea restilizată își face apariția și o cutie de viteze cu dublu ambreiaj Twin Clutch – Sport Shift Transmission ce prezintă multiple avantaje. Comparativ cu o cutie automată obișnuită, transmisia TC – SST îmbunătățește performanțele de consum și dinamică, oferind un răspuns mai prompt la accelerație și un cuplu liniar la roți.
Pentru un confort la condus cât mai ridicat, treptele pot fi schimbate cu ajutorul unor padele poziționate în spate volanului. Noua transmisie este preluată de la Lancer Evolution X și este disponibilă doar pe motorizarea diesel DI-D de 2.2 litri de 156 de cai putere.
Disponibilitatea funcțiilor Normal și Sport ajută Outlander Facelift să își dozeze energiile în funcție de nevoile șoferului. În modul Normal, modelul SUV este orientat spre confort și economie de carburant, în timp ce modul Sport pune în lumină vivacitatea mașinii japoneze.
Mitsubishi afirmă că versiunea diesel de 156 CP, echipată cu transmisie automată, reușește să consume cu 5% mai puțin decât versiunea cuplată la transmisia manuală.
Outlander facelift va fi disponibil ca și până acum în versiunea 2WD – tracțiune față și 4WD – tracțiune integrală.