Mitsubishi are un răspuns de dat în clasa compactelor de talie sportivă. Evident o face alături de cel mai cunoscut model al mărcii pentru iubitorii de performanță – Lancer, acum disponibil în versiunea ce poartă numele de cod: Ralliart. De remarcat faptul că atât varianta de caroserie sedan cât și cea hatchback vor fi disponibile în ediție sportivă, un lucru mai rar întâlnit pe piețele europene și mai ales la un fabricant japonez. Dacă sedanul Lancer Ralliart nu prea are cu cine să se lupte, în schimb versiunea hatch cu 5 uși are destui inamici care să le facă zile fripte. Printre aceștia se numără Seat Leon Cupra – motor de 241 CP sau Volkswagen R32 – motor de 250 CP. Sub capota celui mai titrat model Mitsubishi se află un propulsor de 240 de cai putere, așa că viitorii clienți pot fi siguri că proprietarii celor două vehicule menționate anterior nu sunt cu nimic mai presus în ceea ce privește „herghelia” cailor putere. Japonezii au aplicat nu numai modificări tehnice dar și de ordin aerodinamic pentru a putea aduce proaspăta versiune Lancer la un preț cât mai acceptabil. Mitsubishi dotează noul model cu transmisie cu dublu ambreaj de tipul Twin Clutch SST și tracțiune integrală full-time cu diferențial central controlat electronic și alte două diferențiale cu alunecare limitată dispuse pe fiecare punte, ceea ce face ca Ralliart să aibă o ținută de drum fără cusur. Motorul turbo de 2.0 litri în patru cilindri ce dispune de tehnologia MIVEC, este derivat din propulsorul montat pe EVo X. Versiunea Ralliart se remarcă prin designul exteriorului ce împrumută linia dinamică și alura lui Lancer mai ales la partea frontală stilizată foarte agresiv și susținută de prizele de aer de pe capota din aluminiu a motorului, în timp ce spatele iese în evidență prin spoilerul modificat care găzduiește două evacuari cromate. Interiorul este asortat cu scaune Recaro, padele de schimbare a vitezelor aflate în spatele volanului, sistem audio Rockford cu nouă boxe, trapă și un sistem de navigație cu hardisk de 30 GB.