Mitsubishi căută să câștige și clientul cu bani și cel cu mai puțini bani. Implementarea unei asemenea politici se referă doar la câteva modele, printre care și superbul bolid EVo X.
Cei care nu și-o permit, au ocazia să cumpere măcar versiunea economică, botezată Ralliart. Economică este un fel de a spune, pentru că Lancer Ralliart dispune de un motor de 240 de cai putere, așa că nu vă imaginați că nu veți da pe la benzinării cu lunile.
Japonezii au aplicat nu numai modificări tehnice dar și de ordin aerodinamic pentru a putea aduce proaspăta versiune la un preț mai acceptabil.
Mitsubishi dotează noul model cu transmisie cu dublu ambreiaj de tipul Twin Clutch SST și tracțiune integrală full-time cu diferențial central controlat electronic și alte două diferențiale cu alunecare limitată dispuse pe fiecare punte, ceea ce face ca Ralliart să aibă o ținută de drum fără cusur. Motorul turbo de 2.0 litri în patru cilindri ce dispune de tehnologia MIVEC, este derivat din propulsorul montat pe EVo X.
Versiunea Ralliart se remarcă prin designul exteriorului ce împrumută linia dinamică și alura lui Lancer, mai ales la partea frontală stilizată foarte agresiv și susținută de prizele de aer de pe capota din aluminiu a motorului, în timp ce spatele iese în evidență prin spoilerul modificat care găzduiește două evacuări cromate. Interiorul este asortat cu scaune Recaro, padele de schimbare a vitezelor aflate în spatele volanului, sistem audio Rockford cu nouă boxe, trapă și un sistem de navigație cu hardisk de 30 GB.
Începând din vara acestui an, japonezii vor pune în vânzare noul model mai întâi pe piața nord-americană, după care vor urma și cele europene. Versiunile rezervate bătrânului continent sunt în număr limitat iar clienții nu vor fi aleși pe sprânceană. Tarifele nu au fost încă făcute publice.