Mitsubishi urmează exemplul mai multor constructori care includ în gama actuală tot mai multe motorizări eficiente. Un prim pas în acest sens este făcut odată cu introducerea unei noi versiuni de intrare pentru Lancer.
Deși are o cilindree mai mică, Mitsubishi dă asigurări că noul motor cu aspirație naturală nu duce lipsă de dinamism și vigoare. Unitatea, un propulsor pe benzină de 1,5 litri, dezvoltă 109 CP și trimite întreaga sa putere doar roților punții față prin intermediul unei cutii manuale cu cinci trepte.
Performanțele dinamice nu au fost comunicate, probabil din dorința de a sublinia principalul avantaj al utilizării acestui motor și anume consumul redus de carburant. Doar 6,3 litri de benzină, atât are nevoie Lancer pentru a putea parcurge 100 de kilometri. Mitsubishi informează că nu doar consumul a fost diminuat ci și emisiile de dioxid de carbon, al căror nivel nu depășește 150 g/km, o valoare nu foarte grozavă pentru un motor de 1,5 litri, dar care plasează modelul japonez undeva la mijlocul clasamentului eficienței.
Noua versiune de intrare are prețuri cuprinse între 14.990 și 17.990 euro. Noua motorizare este disponibilă atât pe versiunea sedan cât și sportback. Lancer mai dispune în prezent de alte trei propulsoare: 1.8 litri de 143 CP, 2.0 litri de 295 CP și diesel 2.0 litri de 140 CP.