Zece zile de campanie

Mirajul „Las Vegas” a atras aproape 230.000 de persoane la Iulius Mall



Zece zile de campanie: Mirajul „Las Vegas” a atras aproape 230.000 de persoane la Iulius Mall
Zece zile de campanie: Mirajul „Las Vegas” a atras aproape 230.000 de persoane la Iulius Mall

Mirajul „Las Vegas” a atras aproape 230.000 de persoane la Iulius Mall Suceava, în cele zece zile de campanie „Iubire în Las Vegas”.
Ca într-un casino tipic american, îndrăgostiții de shopping și-au încercat norocul în Iulius Mall, pentru cele 3.000 de premii instant de pe „Panoul Dragostei”.
Chiar de Valentine’s Day, zeița Fortuna i-a hărăzit lui Mihai Ștreangă, de 39 de ani, avocat din Rădăuți, vacanța romantică alături de persoana iubită. „Sunt client fidel Iulius Mall Suceava, dar am participat pentru prima oară la o tombolă. Pentru amuzament, am depus în urnă un singur talon, dar nu credeam că o să câștig marele premiu, o călătorie…. și tocmai în Las Vegas”, a spus Mihai Ștreangă.
Reprezentanții Iulius Mall au spus că în premieră pentru un shopping mall, „un client fidel a primit cadou o vacanță pe care o poate întâlni o dată în viață. Mai mult, cele patru mall-uri Iulius au oferit, de Valentine’s Day, tot atâtea călătorii în doi în vestita metropolă de peste Atlantic”
Duminică, de Ziua Îndrăgostiților, „Elvis Presley” a oficiat 94 de căsătorii pentru o zi, în „Little White Chapel”, spațiu renumit în Las Vegas pentru mariajele „la minut”. Mirii au fost fotografiați gratuit și vor fi votați pentru premii zilnice, pe pagina Facebook Iulius Mall Suceava. De Dragobete, pe 24 februarie, va fi ales și premiat „cel mai iubit cuplu de pe Facebook”.
Parada modei, cu noile colecții din magazine, și trupa Boom Dance au completat momentele speciale din Iulius Mall. Campania „Iubire în Las Vegas” s-a încheiat, la Iulius Mall Suceava, cu un concert mult așteptat – Smiley.