Examen

Ministerul Culturii a scos la concurs postul de director al Direcției pentru Cultură Suceava



Ministerul Culturii a scos la concurs postul de director al Direcției pentru Cultură Suceava
Ministerul Culturii a scos la concurs postul de director al Direcției pentru Cultură Suceava

Postul de director executiv al Direcției județene pentru Cultură Suceava a fost scos la concurs de Ministerul Culturii, asta după ce instituția a rămas fără conducere din data de 30 iunie a.c.. Directorul interimar Antoniu Alexandru Flandorfer a revenit la funcția din care fusese detașat la Direcția pentru Cultură, aceea de inspector în cadrul Prefecturii Suceava, iar instituția nu are nici director adjunct, nici director economic.
Depunerea dosarelor de concurs se face în perioada 21 iulie – 9 august a.c., la Ministerul Culturii. Selecția dosarelor de înscriere va avea loc în maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor. Proba scrisă va fi în data de 24 august a.c., la sediul Ministerului Culturii, iar interviul va avea loc în maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise.
La interviu se pot prezenta doar candidații declarați admiși la proba scrisă.
Condițiile generale pe care trebuie să le îndeplinească persoana care participă la concurs sunt: cetățenia română și domiciliul în România; cunoașterea limbii române, scris și vorbit; vârsta de minimum 18 ani împliniți; capacitate deplină de exercițiu; apt din punct de vedere medical să exercite o funcție publică; îndeplinirea condițiilor de studii și vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice; îndeplinirea condițiilor specifice, conform fișei postului, pentru ocuparea funcției publice. De asemenea, candidatul trebuie să nu fi fost condamnat pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care l-ar face incompatibil cu exercitarea funcției publice, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;nu i-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile legii. Tot condiții de admitere la înscriere sunt ca persoana respectivă să nu fi fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani; nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică.
Condiții specifice care trebuie îndeplinite sunt studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice sau cu diplomă echivalentă; minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.



Recomandări

Directorul adjunct de la Pensii, Bogdan Alupoaie, a câștigat concursul de manager al spitalului din Rădăuți

Directorul adjunct de la Pensii, Bogdan Alupoaie, a câștigat concursul de manager al spitalului din Rădăuți
Directorul adjunct de la Pensii, Bogdan Alupoaie, a câștigat concursul de manager al spitalului din Rădăuți

Prima ediție a Concursului Interjudețean de Proiecte „Sufletul pridvorului – speranța și fapta bună”

Prima ediție a Concursului Interjudețean de Proiecte „Sufletul pridvorului – speranța și fapta bună”
Prima ediție a Concursului Interjudețean de Proiecte „Sufletul pridvorului – speranța și fapta bună”