MINI a livrat a jumătate de milion de modele în SUA



MINI a livrat a jumătate de milion de modele în SUA
MINI a livrat a jumătate de milion de modele în SUA

MINI a vândut automobilul cu numărul 500 000 în SUA. La doar câteva zile după cea de-a 11-a aniversare a lansării sale în Statele Unite și după lansarea noului model MINI Paceman (cel de-al șaptelea în portofoliul mărcii), MINI USA a sărbătorit cel de-al 500 000-lea client de mașină nouă.
„Acest moment este o realizare incredibilă pentru MINI și suntem foarte mândri că așa mulți conducători auto au ales să facă parte din familia MINI”, a declarat Jim McDowell, vicepreședinte MINI USA. „Acum 11 ani, pesimiștii afirmau că o mașină de clasă mică nu va putea avea succes aici, dar MINI a demonstrat că și cel mic poate fi premium, să ofere plăcere la condus și să fie un caracter veritabil, astfel că s-a creat un segment complet nou care a crescut semnificativ în anii care au urmat”.
MINI și-a mărit vânzările în SUA de la 24 590 de unități în 2002 la 66 123 de unități în 2012.
Trecând la prima parte a anului 2013, marca a continuat să-și extindă portofoliul, care acum include Hatch, Clubman, Cabriolet, Countryman, Coupé, Roadster și Paceman.
Rețeaua de dealeri a continuat și ea să se extindă, în prezent fiind deschise 116 dealership-uri, iar pentru finalul anului acesta este prevăzut ca totalul să ajungă la 130 (aici sunt incluse cele care operează în prezent, dar și cele finalizate sau în fază de construcție).
„Datorăm MINI Community cea mai mare parte din succesul înregistrat de MINI în SUA”, a mai spus McDowell. „Ei sunt atât de pasionați și de implicați încât deseori ne punem întrebarea ce decizie ar fi cea mai bună în interesul lor… Lucrăm asiduu pentru a menține o relație specială cu comunitatea, astfel încât să le oferim membrilor experiențe unice, amintiri plăcute și sentimentul autentic că fac parte din familie.”
SUA este cea mai mare piață pentru MINI la nivel global, urmată de Marea Britanie și Germania.
În total, în 2012 au fost livrate 301 526 modele, pentru prima dată în istorie depășindu-se pragul de 300 000 unități, în creștere cu 5,8% față de 2011. În România, în 2012, au fost livrate 168 MINI, în creștere cu 15,9% față de anul precedent.