Reușită

Mii de produse donate de suceveni, în cadrul campaniei „Suflet bucovinean”



Organizatorii campaniei „Suflet bucovinean” lucrează la sortarea bunurilor donate
Organizatorii campaniei „Suflet bucovinean” lucrează la sortarea bunurilor donate

Prima campanie de ajutorare a celor săraci, inițiată anul acesta, în plină criză, a avut drept rezultat strângerea a mii de produse vestimentare, jucării, cărți și alte produse casnice, care vor ajunge la zeci de familii sărace de prin comunele Sucevei.
De câteva zile, organizatorii campaniei „Suflet bucovinean”, adică Shopping City Suceava, Asociația Sf. Ioan, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Suceava, Fundația ANA și Asociația Juventus lucrează la sortarea bunurilor donate, organizarea lor pe categorii de folosință și, nu în ultimul rând, pe repartizarea proporțională pentru familiile sărace, aflate pe listele primite de la Arhiepiscopie.
Pentru cei doritori să ajute semenii lor, în parcarea centrului comercial Shopping City Suceava a fost amenajat un cort uriaș, de 450 metri pătrați.
Bunurile donate de sutele de persoane care au răspuns chemării campaniei – „Dăruiește speranță celor ce nu au!” vor ajunge în cursul săptămânii viitoare la zeci de familii din Șcheia și din Vicov.
“În toamnă vom relua această campanie pe care o considerăm reușită. Orice început este mai dificil, pe viitor va fi și mai bine, iar noi le mulțumim celor care au înțeles că trebuie să pună umărul pentru a face niște oameni ceva mai fericiți”, a declarat unul dintre inițiatorii campaniei de ajutorare, Cornel Grosar.



Recomandări

Elevii din Broșteni vor învăța într-un singur schimb, după terminarea lucrărilor la corpul A al liceului din oraș

Elevii din Broșteni vor învăța într-un singur schimb, după terminarea lucrărilor la corpul A al liceului din oraș
Elevii din Broșteni vor învăța într-un singur schimb, după terminarea lucrărilor la corpul A al liceului din oraș

Shopping City Suceava, partener al campaniei umanitare pentru copiii afectați de inundații, deschide un nou punct de colectare

Shopping City Suceava, partener al campaniei umanitare pentru copiii afectați de inundații, deschide un nou punct de colectare
Shopping City Suceava, partener al campaniei umanitare pentru copiii afectați de inundații, deschide un nou punct de colectare

Laura Blanaru, președinta Clubului Sportiv Alessia Athletic, a demarat o campanie umanitară prin care a strâns 4.000 de euro într-o oră, pentru o tânără foarte bolnavă

Laura Blanaru, președinta Clubului Sportiv Alessia Athletic, a demarat o campanie umanitară prin care a strâns 4.000 de euro într-o oră, pentru o tânără foarte bolnavă
Laura Blanaru, președinta Clubului Sportiv Alessia Athletic, a demarat o campanie umanitară prin care a strâns 4.000 de euro într-o oră, pentru o tânără foarte bolnavă

Laura Blanaru, președinta Clubului Sportiv Alessia Athletic, a demarat o campanie umanitară prin care a strâns 4.000 de euro într-o oră, pentru o tânără foarte bolnavă

Laura Blanaru, președinta Clubului Sportiv Alessia Athletic, a demarat o campanie umanitară prin care a strâns 4.000 de euro într-o oră, pentru o tânără foarte bolnavă
Laura Blanaru, președinta Clubului Sportiv Alessia Athletic, a demarat o campanie umanitară prin care a strâns 4.000 de euro într-o oră, pentru o tânără foarte bolnavă

Aproape 37.000 de lei s-au strâns în cadrul campaniei „Podul cu jucării” de la Vatra Dornei, pentru David și Eduard, doi tineri diagnosticați cu afecțiuni grave

Aproape 37.000 de lei s-au strâns într-o acțiune caritabilă intitulată „Podul cu jucării” pentru sprijinirea a doi tineri din Vatra Dornei
Aproape 37.000 de lei s-au strâns într-o acțiune caritabilă intitulată „Podul cu jucării” pentru sprijinirea a doi tineri din Vatra Dornei