METRO avertizează clienții că nu are legătură cu campaniile cu premii promovate prin SMS



Rețeaua de magazine METRO Cash & Carry România atenționează clienții că numele companiei este folosit în mod abuziv, de către persoane necunoscute, în cadrul unor campanii false promovate prin SMS.
„METRO Cash&Carry România nu are nic io legătură cu promovarea campaniei cu premii, transmisă prin SMS, iar numele METRO este folosit fără acordul nostru. În ceea ce îi privește pe clienții noștri, le recomandăm să nu dea curs acestor mesaje, să nu furnizeze informații personale și să contacteze imediat autoritățile competente pentru reclamarea fraudei și protejarea informațiilor personale”, au declarat, într-un comunicat, reprezentanții companiei METRO Cash&Carry România.
Mai mulți utilizatori de telefonie mobilă au primit mesaje prin SMS prin care erau anunțați că au câștigat un premiu în valoare de 10.500 euro și un TV cu plasmă, solicitându-li-se ulterior apelarea unui anumit număr de telefon, pentru a primi mai multe detalii în acest sens.
Pentru folosirea în mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry România va colabora cu autoritățile competente în vederea soluționării acestei situații.
Metro Cash & Carry România, parte a Metro Cash & Carry Internațional, a fost lansată oficial în România în octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Rețeaua numără în prezent 32 de magazine în 24 de orașe. Metro mai deține o rețea de 500 de magazine deschise în franciză sub brandul „La Doi Pași”.