Mercedes revine în forță pe piața mașinilor de familie cu un model generos ca dimensiuni, volum de stocare al bagajelor și o echipare bogată în standard, plus o paletă interesantă de motorizări.
Vorbim de E-Klasse Estate, al patrulea model inclus pe lista lansărilor de anul acesta în gama noii generații E-Klasse, după versiunile sedan, coupe și AMG. În ceea ce privește formele exteriorului, așa cum se bănuia, diferențele față de sedan sunt minore. Partea frontală păstrează farurile duble angulare și grila cromată, iar designului stopurilor și al spoilerului spate e același ca și la noua berlină E-Klasse.
Diferențele dintre sedan și break se rezumă doar la faptul că spatele alungit este ușor arcuit, profilul mai puțin fluid, cu linii ascendente foarte fin trasate. În peisaj apare evident și un hayon de dimensiuni ample, care va oferi o vizibilitate foarte bună în comparație cu alte modele premium.
Inițial, modelul va fi disponibil cu cinci motorizări, două pe benzină (292 CP și 388 CP) și trei diesel (170 CP, 204 CP, 231 CP), iar la începutul lui 2010 gama propulsoarelor se va îmbogăți cu patru unități, un turbo diesel CDI de 136 cai putere și trei pe benzină de 183, 204 și 272 cai putere, al căror consum a scăzut cu până la 23%. Totuși, propulsoarele de pe break vor înghiți ceva mai mult carburant decât în cazul sedanului, asta pentru că E-Klasse Combi are o masă ceva mai ridicată.
Mercedes va lansa ceva mai târziu și o versiune de performanță AMG, dar și una ecologică sub eticheta BlueTec. Premiera mondială a noului E-Klasse Combi ar putea avea loc în septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt. Comercializarea versiunii de familie va demara în a doua jumătate a lunii noiembrie.