Mercedes a făcut casă bună cu Salonul de la Geneva.
Manufacturierul din Stuttgart nu a pierdut ocazia de a reitera experiența și imaginea mărcii în lume, bazat pe calitatea recunoscută a modelelor premium ce poartă ca emblemă steaua cu trei colțuri.
Atracția principală a constituit-o debutul noului CLC, moment ce poate fi considerat premiera mondială, deși sportiva germană a fost prezentată într-un cadru destul de restrâns, pe 27 ianuarie, cu ocazia festivalului Săptămâna Modei la Berlin.
Proaspătul vehicul este construit pe scheletul vechiului C Sportcoupe a cărui cariera se va încheia peste numai o lună de zile. Producătorul spune că între noul și vechiul automobil sunt nu mai puțin de 1.100 de diferențe, cele mai multe la partea mecanică.
Din punct de vedere estetic, CLC este derivat din modelul C-Klasse, dar au fost păstrate și câteva elemente de la C Sportcoupe.
Stilistica exterioară este conturată pe linia unei mașini sportive, rafinate, cu gust, dar fără a ieși în evidență prin dotări mai deosebite.
Corpul automobilului este suplu, bine proporționat, cu umeri ceva mai înalți și secțiune spate cu montanți plonjați brusc spre portbagaj. Interiorul nu aduce nimic nou, totul fiind copia la indigo a habitaclului C-Klasse, dar care respectă toate rigorile în materie de lux și rafinament made by Mercedes.
Cele mai importante îmbunătățiri sunt legate de sistemele multimedia și optimizarea parametrilor pentru motorizările existente.
Mercedes susține că noile sale propulsoare sunt mai atente la consum, acesta fiind redus cu 10,8%. Gama agregatelor este compusă din patru unități pe benzină de 143, 184, 204, 272 cai putere și două diesel de136 CP și 170 CP.
Mercedes va lansa noul CLC în aprilie, la un prețul de pornire de circa 26.000 de euro în Germania.