Într-un moment în care echipa suceveană traversează o perioadă de grație, conducerea clubului face eforturi să creeze un climat bun la club și condiții necesare pentru a face performanță. „Dorim să vă anunțăm că în această săptămână am reușit să încheiem parteneriate cu două firme de succes, arhicunoscute nu doar în Suceava, ci și pe plan național, este vorba de Romfour și Betty Ice. Sunt susținători importanți pentru noi, care vor apărea pe echipamentul de joc încă de la meciul de duminică. Nu încape nici o îndoială ca aceste contracte de sponsorizare au venit în urma rezultatelor bune din ultima perioadă. De aceea, acum avem o obligație în plus față de partenerii noștri și față de suporteri ca să continuăm pe aceeași linie a rezultatelor. Vom încerca să ne dăruim la fel de mult ca și până acum, ca să nu dezamăgim”, a declarat președintele executiv al Forestei, Dorin Goian.
Conducătorul grupării „galben-verde” a ținut să mulțumească și municipalității pentru suportul acordat până acum. „Vrem să mulțumim primarului Ion Lungu și Consiliului Local pentru susținerea importantă acordată, dar și celorlalți sponsori care ne-au sprijinit la începutul acestui sezon, mă refer aici la Inter Conti, Restaurantul Vivendi, Tipografia Celestin, Sav-Com, Aqua Carpatica sau Biotest. Pe această cale fac un apel și către alte societăți comerciale din județ pentru a veni alături de noi, pentru că este foarte greu să facem performanță doar din banii primăriei. Suntem în discuții și cu alți oameni de afaceri și sperăm ca negocierile să se încheie cu succes”, a mărturisit Goian.
La rândul său, președintele Consiliului de Administrație al clubului, Andrei Ciutac, a precizat că suporterii suceveni își vor putea achiziționa în cel mai scurt timp materiale promoționale cu însemnele clubului de la un fan shop care va fi amenajat la intrarea în stadionul Areni. „Am comandat deja materialele promoționale atât de așteptate de suporteri, constând în eșarfe, căni, brelocuri, magneți de frigider. Am discutat și cu firma care ne asigură echipamentul de joc pentru a ne furniza tricouri identice cu ale fotbaliștilor, aceste produse urmând să poată fi achiziționate de fanii noștri în perioada imediat următoare. De asemenea, suntem în așteptarea noii tabelei de marcaj, care va fi achiziționată din suma de 150.000 de lei aprobată în ultima ședință a Consiliului Local”, a precizat Andrei Ciutac.
Foresta
Mediul privat începe să-și întoarcă fața către fotbal
