Mazda are toate șansele să devină foarte populară printre europenii care s-au săturat de Mondeo, Passat sau Vectra. Din această primăvară, mai exact din 19 aprilie, brandul japonez va lua cu asalt piețele bătrânului continent cu modelul break al noii generații Mazda 6. Comparativ cu vechea serie, Mazda 6 Combi a crescut mult în dimensiuni dar și la capitole precum securitate activă și pasivă, calitatea interiorului și dinamica motoarelor. În ciuda faptului că numărul centimetrilor au sporit, greutatea mașinii a scăzut, numărul de kilograme dat jos nu este nicidecum derizoriu. Versiunea break s-a debarasat de fix 50 de kilograme.
Pasagerii se bucură de un habitaclu mult mai generos, confortul fiind de nivelul clasei D. Noul Mazda 6 Combi este mai lung cu 75 de mm, mai lat cu 15 mm și înalt cu 10 mm, față de vechea generație. Volumul portbagajului este impresionant, 1751 de litri, când bancheta din spate este pliată, oferind astfel o capacitate suplimentară de stocare a bagajelor.
La partea de motorizare vor fi oferite aceleași unități ca și pe Mazda 6 Sedan, trei unități pe benzină și un singur diesel, o unitate de 2.0 litri MZR-CD-turbo diesel, toate optimizate pentru a satisface normele actuale de poluare dar și cerințele în materie de consum. Motorizarea de bază este agregatul de 1.8 litri ce produce 120 CP și are un consum mediu de 7 litri benzină. Urmează propulsorul de 2,0 litri de 147 cai putere obținuți la 6.500 rpm. Vârful gamei este motorul de 2.5 litri ce furnizează 170 cai putere la 6.000 rpm și consumă 8,2 litri la 100 de kilometri. Dieselul oferă 140 de cai putere disponibili la 2.000 rpm și un cuplu de 330 Nm. Consumul declarat de constructor este de 5.7 litri la 100 de kilometri.
Noua Mazda 6 Combi va avea un preț de aproximativ 23.400 de euro.