Mazda3 deschide balul la Paris?



Mazda3 2006
Mazda3 2006

Mazda a mizat din totdeauna pe echilibru. Este o calitate naturală, inoculată în automobilele mărcii japoneze.
Așa se explică și faptul că la o Mazda nu vei găsi niciodată dezacorduri între design, calitate sau tehnologie. Sunt oferite în egală măsură în pachetul „standard”, ca semn de respect față de client.
Politica va continua să fie onorată în viitor și de noile CX-5 și Mazda 3. Ultimul dintre acestea va încorpora noul limbaj genetic promovat de Mazda6 și Mazda2.
Din punct de vedere stilistic, niponii spun că la actualul și viitorul model doar emblema de pe calandru va mai fi aceeași. Surse din interior afirmă că designul noului Mazda3 va prelua frânturi din conceptul Nagare și se va inspira din liniile progresive ale prototipului Ryuga.
Exteriorul va contribui esențial la redefinirea identității modelului din segmentul C, acesta apelând la imaginea unui vehicul rasat cu serioase valențe sportive.
De asemenea se lucrează foarte mult la scăderea nivelul de zgomot și a vibrațiilor.
Dacă în prezent sloganul sub care se promovează Mazda3 sună „De ce să fii al doilea?”, suntem convinși că, odată cu noua generație, deviza ne va șopti ceva de genul „De ce ești pe locul întâi?!”
În ce direcție va evolua și cum se va raporta viitoarea compactă japoneză vom afla, cel mai probabil, la Salonul Auto de la Paris, când este prevăzută premiera mondială, urmând ca noul Mazda3 să ajungă la concesionari în primăvara anului viitor.
Din informațiile deținute până la această oră, știm că vor fi oferite, ca și până acum, două versiuni de caroserie, sedan și sport-compactă cu cinci uși.
Gama de motorizări este formată din unități pe benzină de 1,5 și 2,5 litri la care se adaugă și două agregate diesel de 1,6 și 2,0 litri.


Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006
Mazda3 2006