Mazda2, o bijuterie prin oraș



Mazda2 2008
Mazda2 2008

Mazda a realizat în ultimii ani progrese cu adevărat remarcabile. Pașii cei mai importanți au fost făcuți odată cu lansarea filozofiei Zoom-zoom care caracterizează toate modelele constructorului japonez. Mazda înțelege prin aceasta o fiabilitate remarcabilă, design elaborat, nelăsând la o parte plăcerea lucrului bine făcut, aspecte ce pot fi observate și la noul Mazda 2, un model destinat aglomerațiilor urbane.
Japonezii au aplicat o cură de slăbire actualei generații, pierderea kilogramelor conducând automat la scăderea consumului de carburant, a emisiilor de gaze și a sporit manevrabilitatea, componenta care face viața mai ușoară la volan.
Asiaticii țintesc în primul rând publicul tânăr care preferă automobile avantajose construite pe o estetică modernă și captivantă.
Forma dinamică a exteriorului, unică în segmentul B, demonstrează că Mazda2 este un competitor puternic și stilat. Dimensiunile compacte și caracterul dinamic al motorizărilor sporesc agilitatea în trafic, te ajută să te strecori cu ușurință acolo unde mulți sunt prizonierii ambuteiajului. Este locul unde Mazda2 se simte ca peștele în apă.
Comparativ cu vechea generație, Mazda 2 nu mai este consecventă ideii de a oferi un mini-MPV autentic, trăsăturile exterioare apropiindu-l de un model compact-sportiv. La exterior, partea frontală include blocuri optice noi, grilă și spoiler revizuit ce include o priză de aer, generoasă ca mărime, așezată în unghi opus și care permite intrarea unui volum suplimentar de curenți pentru răcirea motorului.
Jantele din aliaj și spoilerul de pe acoperiș sunt un semnal clar al apartenenței noului Mazda 2 la clasa sport a sectorului mini. Linia caroseriei este mai joasă, ca urmare a modelării părții spate în stil hatch.
Îmbunătățiri semnificative s-au adus confortului și spațiului pentru pasageri și au fost posibile ca urmare a creșterii dimensiunilor, lungime 3,88 m, lățime 1,69 m iar ampatamentul este cu 10 cm mai mare. Componentele interiorului în special bordul și consola centrală sunt tot noi, iar comenzile ușor de accesat. Lista noutăților continuă și la partea de propulsie, unde sunt disponibile unități pe benzină 1.3L (75 și 86 CP) respectiv 1.5L (103 CP) și un turbodiesel de 1.4 litri (68 CP), toate legate la transmisii cu 5 trepte.
Mazda2, versiunea în cinci uși se comercializează în România la prețuri cuprinse între 9.990 și 14.590 de euro (DDP). Peste ceva timp se va adăuga și versiunea în trei uși, dotată cu aceleași motorizări dar disponibilă la un preț mult mai mic.


Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008
Mazda2 2008