Mazda România revizuiește în urcare previziunile pe 2008



Mazda România revizuiește în urcare previziunile pe 2008
Mazda România revizuiește în urcare previziunile pe 2008

Mazda România a revizuit ținta de vânzări pentru acest an în creștere cu 25%, la 2.500 de unități, după ce în intervalul ianuarie-mai livrările de mașini au crescut de cinci ori, comparativ cu perioada corespunzătoare a anului trecut, la 1.109 automobile, a anunțat, ieri, compania.
Prin cele 1.109 unități livrate în cinci luni, Mazda a depășit numărul de unități livrate pe tot parcursul anului trecut.
În topul vânzărilor conduc modelele Mazda3, cu 374 unități livrate în primele cinci luni, Mazda2, cu 352 de exemplare și Sport Utility Vehicle-ul (SUV) Mazda CX-7, cu 158 de livrări.
„În acest context, am revizuit obiectivul de vânzări stabilit pentru acest an, de la 2.000 la 2.500 de unități”, a declarat, într-un comunicat, directorul Mazda România, Cristian Rigu.
În prezent, rețeaua de vânzări este compusă din zece puncte de vânzare la nivel național, fiecare asigurând și facilități de service, mai puțin dealerul din Sibiu.
Operațiunile Mazda pe piața românească sunt coordonate de Centrul Mazda pentru Europa de Sud-Est, cu sediul la Klagenfurt, în Austria, înființat la sfârșitul anului 2006. Centrul gestionează activitatea pentru încă 12 piețe, respectiv Austria, Ungaria, Slovenia, Croația, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Macedonia, Moldova și Albania.