Mazda CX-5 primește noi premii



Mazda CX-5 primește noi premii
Mazda CX-5 primește noi premii

Mazda s-a abonat la premiile oferite în Europa. Deși se află deja de un an pe piață, interesul publicului pentru Mazda CX-5 este în continuare activ. Lista lungă și continuă de premii ale SUV-ului compact de la Mazda și, așa cum era de așteptat, cifrele semnificative de vânzări atestă capacitățile sale. Un nume obișnuit la ceremoniile de decernare a premiilor din Europa și din întreaga lume, încă de la lansarea de la începutul anului 2012, Mazda CX-5 a fost premiat pentru caracteristici la fel de diverse precum performanțele sale, tehnologia inovatoare, designul, siguranța și economia de combustibil.
Premiul “SUV trophy” acordat în Paris de săptămânalul francez l’Argus de l’Automobile în decembrie 2012 și câștigat de CX-5 în fața modelelor Opel Mokka și Range Rover, este doar unul dintre distincțiile recent câștigate. Acesta vine în urma adjudecării titlului “Mașina anului 2012-2013 în Japonia”, anunțat în data de 29 noiembrie 2012. Cu un rezultat final neașteptat, juriul format din 60 de experți, lideri în domeniul auto au plasat CX-5 înaintea tuturor celorlalți competitori pentru tehnologia revoluționară SKYACTIV, care include motorul diesel economic SKYACTIV-D, și pentru manevrabilitatea sa excepțională.
Între timp, în Germania, CX-5 a fost aleasă de show-ul Auto+Verkehr al SWR-TV pe primul loc dintre 23 de vehicule noi, înaintea Volvo V40 situat pe locul 2 și Hyundai i30 clasat pe locul 3. În Austria, CX-5 a surclasat mărci precum Audi A3, BMW seria 3 și Mercedes A-Class la ARBCÖ (Clubul Auto Austriac), câștigând premiul în segmentul autoturismelor cu prețuri cuprinse între 20.000 și 40.000 de euro. Alte premii includ “Britain’s Best Crossover” (Auto Express), „Technical Innovation of the Year” oferit de Comitetul Jurnaliștilor Auto din Cehia, “Golden Plaque” în categoria “Reușite Tehnologice” din cadrul Mașina Anului în Croația și “SUV of the Year 2012”, titlu acordat de revista spaniolă Motor Mundial.
Consumatorii europeni sunt de aceeași părere, având în vedere că s-au comandat mai bine de 40.000 de unități până la sfârșitul lunii noiembrie. De fapt, Mazda a crescut deja producția cu 50% de la 160.000 de unități la 240.000 de unități.
Faptele vorbesc de la sine: cu design-ul impresionant “KODO – Soul of Motion” și cu gama completă de tehnologiei SKYACTIV, modelul CX-5 trece dincolo de convențional și oferă performanțe superioare în segmentul său, siguranță, precum și eficiență și un aspect atractiv. Unele dintre cele mai importante atribute care caracterizează Mazda CX-5 sunt consumul de 4,6 l/100 km și emisiile de CO2 de 119 g/km*, printre cele mai bune din clasă. Toate motoarele SKYACTIV – două pe motorină și unul pe benzină, sunt echipate cu sistemul unic Mazda i-stop, destinat reducerii consumului de combustibil, care asigură o repornire foarte rapidă.
Motoarele diesel SKYACTIV respectă normele Euro 6, nefiind necesare tratamente costisitoare ale gazelor emanate și sfidează convenționalul cu adevărat, prezentând cea mai mică rată de compresie din lume.