Mazda a restilizat CX-7



Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift

Mazda este gata să lanseze un nou atac în forță pe piața vehiculelor recreaționale.
Odată cu apariția versiunii restilizate a modelului CX-7, japonezii încearcă să continue evoluția ascendentă în segment.
La doi ani după lansarea sa în Europa, cel mai impunător SUV al japonezilor de la Mazda își schimbă ușor înfățișarea, partea frontală primind ornamente cromate și o priză centrală de aer în formă de trapez, spoiler și proiectoare de ceață noi, fante de aerisire mai generoase și o pereche de catadioptri pe spoilerul spate.
La interior totul este identic vechii versiuni, cu excepția planșei de bord, volanului, butoanelor pentru climă și sistemul audio, și a unui ecran color fixat în consola centrală.
O noutate absolută la CX-7 Facelift este motorul diesel cu injecție directă de 2,2 litri de 173 de cai putere, cu un cuplu maxim de 400 Nm, unitate ce figurează și pe Mazda 6. Până acum, modelul era disponibil doar cu propulsoare pe benzină, apariția unei versiuni pe motorină fiind o mutare logică pe o piață foarte deschisă agregatelor diesel. CX-7 Facelift consumă în medie 7,5 litri/100 km, emisiile fiind cifrate la 199 g/km, motorul îndeplinind astfel normele Euro 5. Performanțele dinamice nu sunt foarte încântătoare, dar pentru un SUV de talie medie cifrele sunt la limita „normalului”. Accelerația de 0 la 100 km/h se face în 11,3 secunde, viteza de vârf fiind de 200 km/h.
Printre dotările noi disponibile pe CX-7 se află un sistem de avertizare a șoferului la depășirea benzii de rulare și cel de activare a farurilor de întâlnire în cazul unor opriri bruște realizate la viteze de peste 50 km/h.


Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift
Mazda CX-7 Facelift