Mazda introduce pe piața locală o nouă generație a vârfului său de gamă. Mazda6, cel mai recent model din gama de produse de nouă generație Mazda, a fost lansat oficial în Europa și a ajuns deja în show-room-urile din România. Limuzina Mazda se remarcă printr-un consum foarte scăzut, de 3,9l/100 km în regim combinat și prezintă sistemul i-ELOOP care utilizează în premieră în industria auto un capacitor pentru captarea energiei generate de frânare.
Încă de la lansare, noua generație Mazda6 va beneficia de 5 ani garanție.
Noua Mazda6 reprezintă cea mai fidelă adaptare a limbajului de design Kodo. Modelul integrează grila specifică Mazda și linii fluide care conturează caroseria și scot în evidență caracteristicile Kodo, care simbolizează energia latentă. Cabina noii Mazda6 are un design asemănător unui coupe, montanții A fiind mutați 10 cm mai în spate, un element care a lărgit unghiul de vizibilitate al șoferului.
Aspectul agresiv al modelul este completat de farurile care pot fi echipate opțional cu LED-uri și de jantele din aliaj disponibile în variantele de 17 și 19 inch.
La fel ca la exterior, cele două linii care definesc bordul inspiră mișcare și viteză. Așa cum obișnuiește Mazda, comenzile sunt amplasate ergonomic pentru o operare cât mai ușoară. Materialele utilizate la interior sunt plăcute la atingere și au finisaje premium, cum este cazul zonelor cu care se vine des în contact: volanul, mânerele portierelor și maneta schimbătorului de viteze. Interiorul este spațios și confortabil mulțumită ampatamentului de 2.830 mm, care se numără printre cele mai mari din clasă.
Trenurile de rulare ale noii Mazda6 prezintă deja cunoscutele motorizări și cutii de viteze SKYACTIV prezente pe CX-5 și adaugă o nouă motorizare pe benzină, precum și sistemul revoluționar i-Eloop pentru stocarea și utilizarea energie rezultate din frânare. Astfel, modelul beneficiază de două motoare pe benzină, de 2l cu injecție directă disponibil în două derivate de putere, de 145 și 165 de CP, și de 2,5l benzină care livrează 192 CP, precum și de un motor diesel de 2.2l în variantele de 150 și 175 CP.
Noua Mazda6 este echipată standard cu sistemul Mazda i-stop care asigură o repornire rapidă a motorului pentru autovehiculul oprit în trafic.
Șasiul și structura caroseriei poartă, de asemenea, emblema SKYACTIV, crescând răspunsul mașinii în timpul accelerării, al frânării și în viraje. Suspensiile sunt mai ușoare și au o eficiență crescută, asigurând agilitate și stabilitate pe orice viteză. Noua Mazda6 este, totodată, unul dintre cele mai aerodinamice modele din segment. Structura caroseriei are o nouă arhitectură, fiind mai ușoară și înglobând mai mult oțel cu limită înaltă de elasticitate și rezistență la rupere.
Mulțumită reducerilor de masă pentru toate componentele, noua Mazda6 are o masă minimă de 1.300 de kg, în funcție de echipări.