Mărimea contează mai mult pentru femei decât pentru bărbați



Mărimea contează mai mult pentru femei decât pentru bărbați
Mărimea contează mai mult pentru femei decât pentru bărbați

Englezoaicele își fac griji din cauza mărimii și formei corpului lor la fiecare 15 minute, în timp ce bărbații își fac griji din cauza formei și mărimii sexului lor la fiecare 20 de minute, informează ediția electronică a cotidianului Telegraph.
Un studiu realizat recent în Marea Britanie de revista pentru femei Grazia a evidențiat faptul că doar 2% dintre reprezentantele sexului frumos sunt mulțumite de corpul lor. În cadrul studiului au fost intervievate 5.000 de femei cu vârsta medie de 34 de ani. Rugate să menționeze trei vedete care, după părerea lor, au un corp foarte frumos, femeile din Marea Britanie le-au indicat pe Sienna Miller, Kate Moss și Victoria Beckam.
În general, femeile par a fi mulțumite de părți ale corpului care nu prea foarte vizibile în mod normal, cum ar fi gleznele (54%). Pe de altă parte, 87% dintre femeile intervievate s-au declarat nemulțumite că au coapsele groase, 79% sunt nefericite din cauza taliei, 65% sunt dezamăgite de mărimea și forma sânilor, tot atâtea sunt nemulțumite de mărimea piciorului, în timp ce 59% sunt nefericite din cauza feței.
Șapte femei din zece cred că viața lor s-ar îmbunătăți în mod vizibil dacă ar avea un corp mai frumos, iar o treime dintre respondente au admis că își fac griji din cauza corpului în fiecare minut. Pe de altă parte, cele mai multe dintre femeile intervievate au declarat că și-ar dori să fie mai slabe cu 9 kilograme.
În Marea Britanie, potrivit studiului, femeile din Manchester sunt cele mai obsedate de forma corpului, în timp ce cele mai mulțumite de corpul lor sunt femeile din Newcastle. Pe de altă parte, femeile din Oxford cred despre ele că sunt cele mai drăguțe.
„Englezoaicele sunt extrem de critice când este vorba de corpul lor. Multe au ceea ce se numește o relație normal-anormală cu mâncarea. Multe se gândesc în mod constant: «Să mănânc, să nu mănânc»”, a declarat Jane Bruton, editorul revistei care a realizat studiul.
Studiul a fost realizat în urma creșterii temerilor legate de influența negativă pe care tinerele modele precum Kate Moss, care va fi noua imagine a lui Calvin Klein, o pot avea asupra femeilor. Părinții din Marea Britanie se tem că fiicele lor ar putea dezvolta complexe de inferioritate pentru că nu arată ca femeile pe care le văd în reviste sau la televizor.