Mariah Carey va lansa în toamnă o linie de pantofi, parfumuri și bijuterii



Cântăreața americană Mariah Carey a anunțat că va lansa în această toamnă o linie de lifestyle, ce va conține pantofi, parfumuri și bijuterii, realizate în colaborare cu lanțurile de magazine HSN din Statele Unite, informează people.com.
Această linie de lifestyle va fi lansată pe 29 noiembrie și va include pantofi, bijuterii și parfumuri create și concepute de renumita cântăreață americană.
Deși detaliile colaborării dintre artistă și lanțul de magazine HSN nu sunt cunoscute în totalitate, presa americană a aflat totuși că această linie de lifestyle va include bijuterii cu prețuri cuprinse între 40 și 200 de dolari, în formă de fluturi – motivul preferat al artistei. Pantofii creați de cântăreață vor avea prețuri cuprinse între 70 și 170 de dolari, iar din colecție va face parte și parfumul Lucscious Pink, lansat de cântăreață în ediție limitată.
Printre ceilalți artiști care au colaborat în trecut cu magazinele HSN se numără cântăreața Mary J. Blige, care a lansat parfumul My Life.
Mariah Carey a cunoscut succesul în anii ’90, prin lansarea unui album care îi poartă numele. Potrivit revistei Billboard, Mariah a fost cea mai de succes cântăreață în Statele Unite în anii ’90. Popularitatea sa a intrat în declin începând cu anii 2000, când s-a despărțit de studioul ei de înregistrări. Diva, considerată una dintre cele mai bune voci ale tuturor timpurilor, s-a reîntors pe scena muzicii pop în 2005, cu albumul „The Emancipation of Mimi”, care a avut un imens succes. Albumul ei „E=MC2”, lansat în aprilie 2008, s-a vândut în peste 1,3 milioane de copii doar în Statele Unite și i-a oferit artistei americane șansa de a avea cel de-al 18-lea single No.1 în Billboard Hot 100, grație piesei „Touch My Body”. Cu această piesă, Mariah Carey l-a depășit pe Elvis Presley și a urcat pe a doua poziție în clasamentul artiștilor cu cele mai multe piese devenite No.1 în Billboard Hot 100, în ultimele decade. Prima poziție a acestui clasament este ocupată de trupa The Beatles, care a avut 20 de piese devenite No.1.
Home Shopping Network (HSN) este un post de televiziune care difuzează non-stop programe de teleshopping și care poate fi recepționat prin satelit și prin cablu pe teritoriul american. Compania operează și în domeniul comerțului online, persoanele interesate putând să achiziționeze diverse produse ce sunt prezentate pe site-ul HSN.com.