Economic

Marelvi lansează noua gamă de aparate electrocasnice Liebherr și țintește o creștere de 10% a veniturilor în 2012



Patronul Marelvi, Dumitru Mihalescul, alături de Daniela Bîzgan, directorul adjunct al societății
Patronul Marelvi, Dumitru Mihalescul, alături de Daniela Bîzgan, directorul adjunct al societății

Compania suceveană Marelvi, lider în distribuția de electrocasnice în România, lansează, în parteneriat cu Liebherr, o nouă gamă de produse electroasnice: frigidere, combine frigorifice, vitrine de vinuri și humidoare. Noile produse încorporează tehnologia BioFresh, o soluție unică, patentată de către Liebherr, care adaptează și controlează atât temperatura, cât și nivelul de umiditate din interiorul aparatului frigorific. De precizat că datorită beneficiilor oferite de BioFresh, doctorul nutriționist Mihaela Bilic a susținut importanța conservării alimentelor la o temperatură corectă.
Potrivit reprezentanților companiei Marelvi, de cele mai multe ori, alimentele proaspete achiziționate nu sunt consumate în aceeași zi, prospețimea fiind unul dintre cei mai importanți factori care influențează valoarea nutrițională a alimentelor. Astfel, pentru o prospețime de lungă durată a alimentelor, și implicit o alimentație sănătoasă, Liebherr a creat BioFresh, o tehnologie care menține temperatura produselor puțin peste 0°C, folosind compartimente cu temperatură diferențiată, în funcție de specificul produselor stocate. În aceste condiții, fiecare sector poate fi folosit individual și poate menține o umiditate ideală. De asemenea, HydroSafe este funcția care permite o umiditate ridicată, iar DrySafes facilitatea pentru umiditate scăzută, ambele compunând o soluție de stocare versatilă.
Marelvi țintește majorarea veniturilor
Pe de altă parte, directorul adjunct al Marelvi, Daniela Bîzgan, a anunțat că această companie își propune pentru acest an o cifră de afaceri de 40 milioane euro, care ar însemna o creștere de aproximativ 10% comparativ cu anul 2011.
Ea a adăugat că în prima jumătate a acestui an, Marelvi a înregistrat un rulaj similar cu cel din primele șase luni ale anului trecut, iar lunile iulie și august au adus o creștere de 18 % comparativ cu aceeași perioadă din 2011.
„Compania mizează anul acesta pe creșterea cererii pentru produsele premium, dar și a celei pentru zona de electrocasnice încorporabile. Având parteneriate solide în zona de retail și a producătorilor de mobilier pentru aparate încorporabile, ne propunem anul acesta o creștere a cifrei de afaceri cu 10% comparativ cu anul trecut, până la 40 milioane euro. Nevoia clienților de îmbunătățire a confortului personal a depășit reticența de a investi în utilarea locuințelor manifestată începând cu 2009. Mizăm pe o creștere a cererii produselor de înaltă tehnologie și a electrocasnicelor încorporabile”, a declarat Daniela Bîzgan.