Tot ce atinge celebrul designer Pininfarina devine o capodoperă. Ultima dovadă a talentului maestrului italian este noul Maserati GranTurismo. Clientela fidelă Tridentului(logo-ul Maserati) radiază de bucurie mai ales că acum chiar are un motiv în plus să-și ducă vechile mașini la un muzeu de istorie. Apariția lui GrandTurismo vine să marcheze cei aproape 60 de ani de activitate neîntreruptă a celui mai popular brand auto care a oferit vehicule selecte ce îmbină luxul cu sportivitatea. Noul coupe, extrem de stilat, rămâne atașat de aspectul agresiv al mașinii care impune respect. Aerodinamica este superioară oricărui model Maserati lansat până în prezent, GrandTurismo fiind un vârf al industriei de design. Exteriorul este atent lucrat, echilibrat și pune accent pe rafinamentul elementelor componente a caroseriei. Interiorul respectă aceeași regulă dar seamănă prea mult cu ceea ce am întâlnit la modele mai recente. Din punct de vedere mecanic modelul folosește un motor Ferrari modificat în așa fel încât să respecte normele interne ale producătorului Maserati. Este disponibilă unitatea 4.2L cu opt cilindri în V ce generează 405 CP, cu 9 CP mai mult față de valoarea inițială. Confortul șoferului este asigurat de prezența unei cutii de viteze automate acționată în regim secvențial, furnizată de specialiștii de la ZF, similară cu cea prezentă pe noul Quattroporte. Greutatea pe axe este distribuită 49 la sută pe puntea față și 51 pentru cea spate, un raport aproape ideal pentru un model care se pare nu va dispune de tracțiune integrală. Maserati nu a precizat data lansării dar este de așteptat ca GrandTrusimo să fie livrat în toamna acestui an.
