Madonna, pentru al doilea an consecutiv, imaginea casei de modă Louis Vuitton



Madonna va apărea în noua campanie Louis Vuitton pentru sezonul toamnă-iarnă 2009, artista fiind aleasă imaginea casei de modă pentru al doilea an la rând, informează ediția britanică a Digital Spy.
Noua campanie, care are o abordare diferită față de cea de anul trecut care o avea protagonistă tot pe Madonna, este descrisă ca un omagiu adus epocii de aur a Hollywood-ului.
„Deși cele două campanii arată diferit, ele merg pe un concept unitar, integrând practic ambele părți ale poveștii”, a spus designerul Marc Jacobs.
Pentru ședința foto de anul trecut pentru campania Vuitton, Madonna a fost plătită cu suma de 7,5 milioane de euro.
În general, companiile de fashion premium și cele care comercializează produse de lux au evitat publicitatea la TV, despre care se spune că ar degrada brandul, preferând promovarea în reviste. Cu toate acestea, Louis Vuitton a ales de această dată publicitatea TV, lansând un spot tematic de 90 de secunde care include cadre filmate în Franța, Spania, India și Japonia.
Potrivit site-ului oficial Louis Vuitton, campania de publicitate promovează brandul și nu anumite produse specifice.
Campania targetează audiențe din piețe în creștere, precum China, unde imaginea brandului Louis Vuitton este mai puțin sedimentată decât pe piețele occidentale.
„Noile reclame se adresează unei clientele pe care nu o putem câștiga prin folosirea altor medii. În acest fel comunicăm și faptul că Louis Vuitton este un brand diferit. Este ceva efemer dar care, în același timp, rămâne”, a spus Pietro Beccari, șeful departamentului de marketing al casei Vuitton.
Descrisă de numeroase ori drept „una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor”, numită și „Queen of Pop (Regina Pop-ului)”, Madonna este și cea mai bine vândută cântăreață a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie anul trecut, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.