Madonna, noua imagine a colecției primăvară / vară 2009 Louis Vuitton



Madonna a semnat un contract în valoare de 7,7 milioane de euro pentru a deveni noua imagine a colecției primăvară / vară 2009 a casei de modă Louis Vuitton, fotografiile pentru aceste reclame fiind realizate de Steven Meisel, informează Brand Republic.
Reclamele pentru campania Louis Vuitton ar putea fii foarte îndrăznețe, mai ales în contextul în care Meisel este fotograful care a realizat și imaginile pentru cartea Madonnei „Sex”, lansată în 1992, odată cu albumul „Erotica”.
Cartea a fost caracterizată ca fiind pornografică, din cauza fotografiilor care ilustrau simularea actului sexual. Madonna a scris această carte din perspectiva unui personaj numit Mistress Dita, inspirat de actrița de filme mute Dita Parlo.
Recent, Meisel a realizat materialul fotografic care a apărut pe coperta ediției din luna mai a Vanity Fair, în care Madonna îmbrățișa un glob pământesc.
Madonna a mai apărut în campanii publicitare și pentru mărcile Gap, H&M, Versace și Max Factor.
Cântăreața americană a anunțat oficial, la jumătatea lunii trecute, că divorțează de regizorul britanic Guy Ritchie, după opt ani de căsnicie.
Casa Louis Vuiton a lansat, recent, o nouă versiune a campaniei „Core Values”, dedicată liniei de genți de voiaj, protagonistul reclamelor fiind actorul Sean Connery. Fotografiile pentru această campanie au fost realizate de celebra Annie Leibovitz. Printre celelalte celebrități care au făcut parte din campania „Core Values” se numără: Andre Agassi și soția sa Steffi Graf, actrița Catherine Deneuve, muzicianul Keith Richards, regizoarea Sofia Coppola și tatăl său, regizorul Francis Ford Coppola, și Mihail Gorbaciov, fostul lider al USSR.



Recomandări

Kirsten Dunst, noua imagine a brandului de îngrijire a părului L’Oreal Professionnel