Madonna va fi imaginea colecției de modă pentru femei semnată Dolce & Gabbana, pentru sezonul toamnă-iarnă 2010-2011, potrivit designerului Stefano Gabbana, citat de contactmusic.com.
După succesul înregistrat de campaniile anterioare pentru Dolce &Gabbana, ale cărei protagonistă a fost celebra cântăreață, în vârstă de 51 de ani, Stefano Gabbana a confirmat o nouă colaborare între casa de modă italiană și Madonna.
„Madonna… ea este mereu cea mai bună! O să merg pe platourile unde lucrează la noua campanie. Sesiunea de fotografii merge foarte bine! Ea este frumoasă. Ador asta!”, a scris Stefano Gabbana pe pagina sa de pe rețeaua de micro-blogging Twitter.
Potrivit lui Gabbana, platoruile unde se lucrează la campanie sunt înconjurate de mulți paparazzi.
Fotografiile pentru noua campanie ar putea fi realizate de Steven Klein, artistul preferat al Madonnei.
După ce a apărut în campania de anul trecut a casei de modă italiene, recent a fost anunțat faptul că Madonna va realiza o colecție de ochelari de soare, care vor avea inscripționată litera „M” pe brațe.
„Suntem foarte încântați. Această colaborare consolidează relația noastră cu Madonna și a fost o experiență constructivă. Madonna este o persoană expansivă și profesionistă, care caută perfecțiunea în tot ceea ce face și acum nu a făcut excepție”, a mai precizat Gabbana.
Madonna va apărea și în campania de promovare a liniei de ochelari de soare, care va fi lansată luna viitoare.
Descrisă de numeroase ori drept „una dintre cele mai bune artiste pop ale tuturor timpurilor”, numită și „Queen of Pop (Regina Pop-ului)”, Madonna este și cea mai bine vândută cântăreață a secolului XX, potrivit Recording Industry Association of America, cu peste 200 de milioane de albume vândute în întreaga lume. În martie 2008, ea a fost inclusă în Rock and Roll Hall of Fame.
Pe 26 august 2009, Madonna a concertat la București, în cadrul turneului „Sticky & Sweet”.