Termen limită

Lungu le cere constructorilor să remedieze rapid deficiențele apărute la modernizarea principalei artere de circulație



Ion Lungu: “O să vă întoarcem de o sută de ori până o să avem făcută o treabă de calitate”
Ion Lungu: “O să vă întoarcem de o sută de ori până o să avem făcută o treabă de calitate”

Modernizarea principalei artere de circulație a Sucevei, de la intrarea dinspre Fălticeni până la ieșirea spre Botoșani, s-a dovedit a fi deficitară pe anumite porțiuni, după cum s-a constatat într-un control al Agenției de Dezvoltare Regională Nord-Est (ADRNE).
Mai exact, inspectorii unității de implementare a proiectului cu finanțare europeană au constatat că în unele locuri asfaltul turnat prezintă denivelări, în vreme ce unele dintre bordurile recent montate sunt ciobite sau chiar dizlocate din locul lor.
Ieri dimineață, la comandamentul de gestionare a investițiilor, primarul Sucevei, Ion Lungu, le-a cerut constructorilor care se ocupă de modernizarea drumurilor să remedieze în cel mai scurt timp deficiențele constatate.
“Toate corecțiile sesizate în urma inspecției tehnice să fie aduse la îndeplinire cât mai rapid. Am văzut că v-ați apucat de borduri – cele care au fost puse rău și strâmb. Este un proiect european, cu acești bani nu ne mai întâlnim și o să vă întoarcem de o sută de ori până o să avem făcută o treabă de calitate”, le-a spus Lungu.
Conform deciziei reprezentanților ADRNE, constructorii au la dispoziție o lună de zile să corecteze tot ce este prevăzut ca observații în urma inspecției tehnice.
Conform reprezentanților constructorului, problemele legate de “vălurirea” asfaltului pe anumite porțiuni urmau să fie corectate odată cu turnarea altor două straturi de asfalt, inclusiv prin turnarea stratului de uzură, în vreme ce problemele constatate la borduri ar fi cauzate de trecerea unei mașini de mare tonaj, care le-a atins și le-a dislocat.
Ion Lungu le-a replicat că asta este problema lor, că trebuiau să fie mai bine fixate, spunând că aceste străzi modernizate prin Programul Operațional regional trebuie să țină măcar zece ani fără reparații.