Logoul MGM Channel – celebrul „leu Leo” – a fost revizuit digital și animat în format 3D



Logoul MGM Channel – celebrul „leu Leo” – a fost revizuit digital și animat în format 3D, elementele grafice ale postului de televiziune putând fi vizualizate la nivel internațional, inclusiv în România, de la 1 mai, odată cu lansarea noii imagini a canalului.
Televiziunea de filme MGM Channel are, începând cu 1 mai, o nouă imagine, noul design al canalului fiind „mai proaspăt și modern, dar în același timp clasic, elegant și aliniat valorilor puternice hollywoodiene”.
Totodată, nici un element grafic nu a rămas neschimbat, iar din 1 mai chiar și logoul MGM cu celebrul „leu Leo” a fost revizuit digital și animat în format 3D.
„Farmecul hollywoodian este reflectat prin fiecare element grafic al design-ului care apare pe ecran, în special prin luminozitatea dată de reflectoarele de pe platoul de filmare, strălucirea showbiz-ului și a scenelor din film. Plecând de la acestea, fiecare eveniment din program este special conceput și reprezentat printr-o scenă caracteristică: o actriță face cu mâna fotografilor, un actor fuge de o sirenă de poliție, un cuplu dansează pe platou”, se arată în comunicat.
Pe lângă noul design, canalul MGM Channel introduce un nou sistem informativ pe ecran, pentru a îmbunătăți experiența oferită telespectatorilor în fața televizoarelor. Astfel, după fiecare pauză, pe ecran vor fi anunțate următoarele două filme, oferind astfel telespectatorului mai multă informație în timpul zilei.
Schimbarea de imagine și grafică se va reflecta și în conținutul canalului. Astfel, din vara lui 2010, MGM Channel va difuza filme noi, documentare, actori și programe noi. În plus, MGM Channel va difuza începând din acest an și programe cu noi chipuri – tinere din serialele și filmele recente, pentru a atrage audiența tânără.
De asemenea, website-ul dedicat MGM Channel a fost adaptat noului design. Înfățișarea și structura acestuia vor fi schimbate, iar website-ul va fi complet relansat.
„Odată cu aceste schimbări de design și cu noua imagine a canalului MGM Channel suntem încrezători că vom reuși să extindem interesul demografic și să atragem o audiență mai tânără, pe lângă publicul nostru țintă principal (39-49 ani), căruia ne vom adresa în continuare. Astfel, filmele clasice vor deveni mai atractive și mai accesibile unei audiențe mai vaste”, declară Philip Mordecai, MGM Channel General Manager.
MGM Channel – unul dintre cele mai cunoscute canale de film – s-a lansat în România în octombrie 2006 și este în totalitate subtitrat în limba română. Având ca simbol de brand maiestuosul leu – cel mai puternic brand din industria de film, cu un conținut constând în filme din arhiva MGM, acest post TV de filme difuzează producții de toate genurile: de la comedie, filme romantice, dramă la acțiune și aventură.
În prezent, televiziunea MGM Channel este inclusă și în pachetul digital al companiei de telecomunicații UPC, pe Focus Sat, platforma digitală a UPC, dar și în grilele unor operatori mici și mijlocii din România, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanții Chello Networks, compania care distribuie History Channel în România.
Înființată în 1924, compania MGM, prin filiala sa Metro-Goldwyn-Mayer Inc., este implicată în producția și distribuția la nivel mondial a produselor de divertisment, inclusiv a filmelor, programelor de televiziune, home video, media interactivă și deține licența pentru vânzarea acestora. MGM Channel face parte din divizia MGM Networks. MGM este acționar la canalele de televiziune care sunt difuzate în peste 110 țări din întreaga lume.