Actrița Lily Collins va fi noua imagine a brandului Lancôme începând din ianuarie 2014 și va promova colecția de machiaj French Ballerine, informează Daily Mail.
„Cu o privire catifelată ce amintește de Audrey Hepburn și cu o carieră la Hollywood care merge din ce în ce mai bine, era doar o chestiune de timp până ce Lily Collins avea să obțină un contract important în industria cosmeticelor. Nu ar trebui prin urmare să ne surprindă că Lancôme a ales-o pe fiica lui Phil Collins să fie noua ambasadoare a mărcii”, afirmă autorul acestui articol apărut pe site-ul tabloidului Daily Mail.
Actrița de 24 de ani se va alătura astfel din ianuarie 2014 Juliei Roberts (alături de care a jucat în „Oglindă, oglinjoară”/ Mirror, Mirror”), Emmei Watson și Dariei Werbowy. Prima ei campanie va fi pentru colecția de machiaj French Ballerine din primăvară.
„Mă simt incredibil de norocoasă să mă aflu printre ambasadoarele unuia dintre cele mai prestigioase branduri din lume. Este un vis devenit realitate”, a comentat Lily Collins despre noua ei misiune.
Pe de altă parte, Françoise Lehmann, director general al Lancôme International, a declarat: „Suntem încântați să începem această colaborare cu Lily, care aduce casei Lancôme o infuzie de strălucire și tinerețe”.
Noua stea în ascensiune a Hollywoodului, Lily Collins își împarte timpul între Marea Britanie, țara ei de origine, și Statele Unite, unde trăiește în prezent.
Fiica muzicianului Phil Collins și a lui Jill Tavelman, Lily Collins a avut inițial în vedere o carieră în jurnalism. Cu toate acestea, debutul strălucit în filmul „Povestea unui campion/ The Blind Side” (2009), în care a jucat alături de Sandra Bullock, urmat de evoluția din „Oglindă, oglinjoară”/ „Mirror, Mirror”, au convins-o să aleagă o carieră cinematografică.
Cel mai recent film al ei este „Love, Rosie”, o comedie romantică adaptată după romanul „Where Rainbows End”, de scriitoarea irlandeză Cecelia Ahern, care va avea premiera în 2014.