Lil’ Kim este noua imagine a unui brand de votcă



Cântăreața americană de muzică rap Lil’ Kim s-a asociat cu producătorul de votcă Three Olives pentru a promova un sortiment din această băutură alcoolică cu gust de struguri, informează contactmusic.com.
Cântăreața americană, căreia îi place să i se spună „Queen Bee”, a fost desemnată imaginea sortimentului de votcă „Three-O Purple”, directorii companiei Three Olives considerând că artista reprezintă alegerea perfectă pentru a reprezenta acest produs, considerat „la fel de amuzant, de impertinent și de sexy precum Queen Bee”, așa cum se afirmă în clipul publicitar ce însoțește lansarea băuturii.
Noul produs este promovat printr-o serie de acțiuni concepute de agenția de marketing Proximo Spirits.
„Deoarece eu sunt Queen Bee, iar purpuriul este culoarea regalității, sunt încântată de faptul că Three Olives mi-a cerut să ofer puțin din aroma mea personală campaniei «O-Face» pentru brandul de votcă Purple”, a declarat, la rândul ei, cântăreața Lil’ Kim.
Câștigătoare a șase premii Grammy și a mai multor discuri de platină, Lil’ Kim (pe numele adevărat Kimberly Denise Jones) s-a născut în Brooklyn, New York, în 1974. Ea și-a început cariera muzicală în 1990, după ce l-a întâlnit pe Biggie Smalls (Notorious B.I.G.).
În anul 2001, Lil’ Kim a apărut alături de Christina Aguilera, Pink și Maya în remake-ul piesei „Lady Marmelade”, melodie ce a fost înregistrată pentru coloana sonoră a filmului „Moulin Rouge” și care a rămas pe locul întâi în topul Billboard 100 timp de cinci săptămâni.
Lil’ Kim a concertat și în România, în august 2009, într-un club din Mamaia.