Lexus contează pe modele cu alimentare alternativă aproape la fel de mult ca pe automobilele cu motorizări obișnuite. Urmând exemplul colegilor de grup, divizia premium a mărcii Toyota se înarmează cu tot mai multe vehicule hibride în intenția de a-și menține supremația pe sectorul premium la capitolul ecologie.
Cum noul sedan HS 250h, primul hibrid dedicat brandului Lexus, ce se dorește a fi un Prius mai luxos și ambițios, nu va fi disponibil în Europa, clienții mărcii japoneze vor mai avea de așteptat cel puțin un an până la debutul unui model ecologic mai accesibil decât cele din oferta actuală: RX 450h, GS 450h, LS 600h.
Soluția cea mai la îndemână rămâne până la urmă versiunea hibridă a sedanului IS plănuită să apară în următorii doi ani.
Trenul de rulare hibrid va putea fi implementat cu ușurință, de vreme ce IS este construit pe o platformă a unui model cu tracțiune spate, la fel ca și GS sau LS.
Toyota declara anterior că intenționează să ofere în următorii ani câte o versiune hibridă pe fiecare model, astfel că apariția unei versiuni hibride a IS este aproape inevitabilă.
IS este în prezent singurul model Lexus echipat cu motorizări convenționale. Sistemul hibrid va fi un tandem benzină-electric, ce va putea să ofere o autonomie mai ridicată decât unitățile pe benzină din oferta actuală.