Lexus se poate mândri cu o decapotabilă de prim rang în disputatul sector al mașinilor premium. Cu IS 250C japonezii se adresează unui segment unde clienții puteau opta doar pentru BMW Seria 3 Cabrio și Volvo C70. Decapotabila preia integral platforma sedanului IS, dispune de patru locuri la interior și plafon retractabil din aluminiu.
Sunt necesare 20 de secunde pentru a închide sau deschide pavilionul metalic, acoperit cu un material care asigură o izolare fonică foarte bună. Sub aspectul siguranței IS 250C nu face rabat de la tehnologiile de top sau dotările care garantează un nivel ridicat de securitate al pasagerilor.
Forma plafonului care aduce foarte mult cu linia unui sedan permite mai mult spațiu pentru cap, chiar și pentru persoanele mai înalte.
Accesul în habitaclu nu ridică probleme, ușile fiind mai lungi cu 30 cm, iar scaunele pot fi rabatate automat. De regulă decapotabilele de patru locuri au un mic neajuns – spațiul pentru cap și picioare, iar cei care se lovesc de el sunt pasagerii din spate.
Designerii au încercat să elimine inconvenientul prin adoptarea unui pavilion mai înalt și cu umerii spatelui care coboară mai lin spre portbagaj. Lexus echipează decapotabila premium cu sistemul VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management; sistemul care controlează frânele, motorul și dinamica mașinii) și sistemul de prevenire al coliziunilor frontale (PCS).
Ca o bilă albă notă pozitivă la capitolul siguranță, Lexus oferă în premieră airbaguri laterale de dimensiuni mai mari decât cele utilizate la ora actuală de restul producătorilor.
Comparativ cu sedanul, IS 250C vine o serie de schimbări importante la nivel estetic, însă există și elemente preluate de la IS: capota, blocurile optice, mânerele ușilor și oglinzile laterale. Cabrioletul este oferit cu o singură versiune de motorizare, V6 pe benzină de 2.5 litri ce generează 205 cai putere, cuplată la o transmisie automată în 6 trepte.