Lexus a intrat în cartea de aur a industriei auto pentru simplul fapt de a accelerat intrarea tehnologiilor pe linie ecologică într-un segment unde majoritatea pun accent pe confort și siguranță.
Cu aproape trei ani în urmă, înainte ca rivalii germani să hibride, japonezii de la Lexus prezentau lumii prima limuzină hibridă, LS 600h, un experiment mult prea costisitor pentru unii din cauza prețului de achiziție dar și la profitului obținut. Este și la ora actuală cea mai scumpă mașină fabricată în Japonia, dotată cu o transmisie CVT – cu variație continuă, cu 8 trepte, și un pachet complet de inovații tehnologice.
Anul 2010 marchează jumătatea ciclului de viață al limuzinei, astfel că LS 600h trece prin filtrul unei restilizări. Tehnic și estetic schimbările sunt mărunte pentru că sedanul de top Lexus nici nu avea nevoie de transformări majore. Chiar dacă motorul oferă același număr de cai putere, apetitul pentru benzină este mai mic grație unor detalii ce și-au dovedit pe parcurs utilitatea. Luxosul hibrid, echipat cu un motor cu 8 cilindri ce produce 438 de cai putere, poate demara de la 0 la 100 km/h în 5,5 secunde și dispune de o cutie automată cu 8 trepte. Două generatoare MG1 și MG2 dezvoltă 165 kW (224 cai putere) suficienți pentru a propulsa cu lejeritate sedanul de două tone. În ciuda resurselor de putere, LS 600h este creditat cu un consum mediu de 9,2 litri la 100 km. Lexus afirmă că limuzina și-a sporit eficiența cu ajutorul unor mici artificii tehnice introduse odată cu versiunea restilizată. Este vorba de funcția ECO prin care sistemele mașinii vor îndemna la un stil de șofat domol fără bruscări ale pedalei de accelerație. Deși mai puțin vizibile schimbările exterioare au vizat numeroase componente printre care spoilerul, grila față, și evacuările cromate.
Dacă farurile și-au păstrat tenta albastră, oglinzile laterale au fost înlocuite cu unele noi care încorporează acum semnalizatoare. În interior, mai evidentă este introducerea unei tapițerii de culoare gri deschis și a noilor ceasuri de bord. Lexus LS600h Facelift se bucură și de un portbagaj mai voluminos ca urmare a repoziționării bateriilor nichel-metal de 288 de volți ce alimentează motoarele electrice.
Lexus LS600h, nava ecologistă a diviziei de lux de la Toyota trece printr-un facelift de jumătate de carieră și primește noi inovații tehnologice și un portbagaj mai cuprinzător.
Lexus LS600h este limuzina celor care vor lux fără prea multe remușcări ecologiste, dar timpul nu stă în loc nici pentru acest model și implicit se cere un facelift. Modificările estetice exterioare pot fi trecute foarte ușor cu vederea, cea mai evidentă noutate fiind noua grilă, inspirată de hibridul HS250h. De asemenea, oglinzile au o formă puțin schimbată și încorporează noi semnalizatoare cu LED-uri, iar lista se cam oprește aici.
În interior, cea mai importantă adiție este reprezentată de display-ul central TFT LCD. Ceasurile de bord au fost, de asemenea, evidențaite într-un mod ușor diferit. Mai există însă o serie schimbări minore pe care probabil nu mulți le vor repera, dar cea mai evidentă este introducerea unei tapițerii de culoare gri deschis, care crează o atmosferă mai elegantă și odihnitoare. Serenitatea pentru cei care vor călători pe locurile din spate va fi asigurată și de pachetul Lexus Rear Seat Relaxation Pack. În plus pasagerii vor putea profita și de mai mult spațiu pentru bagaje, datorită reamplasării bateriilor rezultând considerabil mai mult spațiu.
Ca și inovații tehnologice, care vor influența consumul, Lexus a introdus pe acest model un mod de funcționare ECO, care cenzurează pornirile viteziste în favoarea ecologiei. De asemenea, un detaliu mic, dar care contează pentru a merge cât mai economic, este un sistem care monitorizează poziția pedala de accelerație și nu acționează la impulsurile slabe, involuntare. Astfel se previn pierderile iraționale și rezultă o ținută de drum cât mai liniară.