Divizia din India a Levi Strauss & Co va oferi posibilitatea cumpărării în maximul trei rate a unei perechi de blugi, la prețuri care pleacă de la 1.599 rupii (33 de dolari), potrivit directorului operațional al companiei pe piața locală, Shumone Chatterjee, citat de cotidianul Financial Times.
„Levi este un brand foarte apreciat în India. O mare parte a clienților noștri ar vrea să poată cumpăra produse Levi mai des decât în prezent”, a spus el.
Astfel, clienții vor putea achita produse cu prețuri începând de la 1.599 de rupii (33 de dolari) în trei rate.
Decizia companiei survine unor teste derulate la zece magazine din orașul Bangalore, unde clienții care au putut beneficia de posibilitatea de a cumpăra în rate au cheltuit, în medie, cu 50% mai mult.
Pe lângă creșterea valorii cumpărăturilor realizate de clienții actuali, măsura „face brandul disponibil pentru un număr mare de cumpărători”, a spus Chatterjee.
Brandul Levi este popular în orașele din India, iar, în urma unei campanii publicitare în centurl căreia s-a aflat starul de cinema de la Bollywood Akshay Kumar, a trezit interesul locuitorilor din zona rurală a țării.
„Pentru cineva de la sat, o pereche de blugi înseamnă o oarecare egalitate cu India urbană. O pereche de blugi Levi te poate catapulta imediat din punct de vedere social”, a declarat Suhel Seth, specialist în publicitate la compania Counselage.
Levi a intrat pe piața din India în 1994, iar prețul produselor sale variază între 1.599 rupii și 10.000 de rupii. Cea mai ieftină pereche de blugi costă în India 200 de rupii.