Lansarea proiectului „PROGRES, INOVAȚIE, OPORTUNITATE – PIO” (cod SMIS 155921)



„PROGRES, INOVAȚIE, OPORTUNITATE - PIO” (cod SMIS 155921)
„PROGRES, INOVAȚIE, OPORTUNITATE - PIO” (cod SMIS 155921)

PROGRES, INOVAȚIE, OPORTUNITATE – PIO” (cod SMIS 155921)
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
COMUNICAT DE PRESĂ
Data 04.10.2022
FUNDAȚIA „SFINȚII IERARHI LEONTIE ȘI TEODOSIE”în parteneriat cu ȘCOALA GIMNAZIALĂ „BOGDAN VODĂ” RĂDĂUȚI anunță lansarea proiectului „PROGRES, INOVAȚIE, OPORTUNITATE – PIO”, cod MySMIS 155921.
Obiectivul general al proiectului este susținerea, stimularea și creșterea gradului de participare a 250 elevi (6-10 ani), la măsuri, activități și instrumente integrate și personalizate de educație, în special a celor aparținând grupurilor cu risc de părăsire timpurie a școlii, cu accent pe copiii din mediul de excluziune socială.
Obiective specifice:
1) Creșterea gradului de stimulare a participării la educație și prevenirea părăsirii timpurii a școlii, pentru 250 de elevi, prin acțiuni, activități, măsuri, servicii de tip școală după școală.
2) Susținerea și stimularea participării la educație a 250 de elevi prin acțiuni, activități, măsuri, servicii suport inovatoare și personalizate pentru grupul țintă, cu scopul participării acestora la serviciile/programele educaționale.
3) Organizarea de campanii de informare/conștientizare și igienizare în comunitatea locală.
Rezultate așteptate:
– 250 elevi participanți programul școală după școală;
– 250 de elevi participanți la programul de dezvoltare a aptitudinilor complementare;
– 250 planuri de intervenție educaționale personalizate pentru elevi;
– 250 elevi participanți la serviciile psiho-sociale și de sprijinire a dezvoltării abilitaților de socializare și creativitate;
– 250 planuri de intervenție educaționale personalizate pentru elevi;
– 250 elevi beneficiari de sprijin cu scopul participării la servicii educaționale;
– 3 campanii de conștientizare a comunității organizate și desfășurate.
Proiectul se derulează în perioada 1 septembrie 2022 – 31 decembrie 2023 în Municipiul Rădăuți.
Valoarea totală a proiectului este de 1.774.272,90 lei, din care 1.685.559,25 lei reprezintă valoarea cofinanțării Uniunii Europene.
Date de contact:
FUNDAȚIA „SFINȚII IERARHI LEONTIE ȘI TEODOSIE”
Str. Calea Bucovinei nr. 201, Rădăuți
Tel.: 0723531673, e-mail: lesanliliana@yahoo.com
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.



Recomandări

Valentin Ionescu (ISF): România în pas cu finanțele, peste 30.000 de participanți la programe și sute de cursuri derulate în 2025 arată că Institutul de Studii Financiare face pași concreți pentru o Românie mai responsabilă financiar

Valentin Ionescu (ISF): România în pas cu finanțele, peste 30.000 de participanți la programe și sute de cursuri derulate în 2025 arată că Institutul de Studii Financiare face pași concreți pentru o Românie mai responsabilă financiar
Valentin Ionescu (ISF): România în pas cu finanțele, peste 30.000 de participanți la programe și sute de cursuri derulate în 2025 arată că Institutul de Studii Financiare face pași concreți pentru o Românie mai responsabilă financiar

Tradiție, educație și spiritualitate în proiectul „O brad frumos! 2025” – Un proiect educațional care a unit școala, familia și Biserica în spiritul Crăciunului

Tradiție, educație și spiritualitate în proiectul „O brad frumos! 2025” – Un proiect educațional care a unit școala, familia și Biserica în spiritul Crăciunului
Tradiție, educație și spiritualitate în proiectul „O brad frumos! 2025” – Un proiect educațional care a unit școala, familia și Biserica în spiritul Crăciunului

Crăciunul francofon – cultură, emoție și educație – Proiect educațional desfășurat la Liceul Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni

Crăciunul francofon – cultură, emoție și educație – Proiect educațional desfășurat la Liceul Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni
Crăciunul francofon – cultură, emoție și educație – Proiect educațional desfășurat la Liceul Teoretic „Iorgu Vârnav Liteanu” din Liteni