Debut

Lancia Phedra 2008, portret banalizat



Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat

Lancia este încă departe de forma bună ce o consacra în anii 80-90 ca marea speranță a segmentului premium. Aparițiile discrete, devenite un obicei al casei, sunt motivate în primul rând de lipsa noutăților. Este prima operație estetică efectuată din 2002 și până în prezent. Modificările aduse monovolumului sunt minore și greu de observat chiar și pentru un cunoscător. Plasarea unor inserții cromate pe spoilere, diversificarea paletei cromatice, stopurile modificate structural și jantele din aliaj sunt noutățile la exterior, oferite la modelul 2008. Interiorul este împrospătat cu un set de materiale pentru scaune, planșa de bord și panelul ușilor. Sub aspect tehnic mașina de familie se laudă doar cu noul motor turbodiesel Multijet de 2.2 litri, ce generează 170 de cai putere. Monovolumul ce poate găzdui 7 pasageri, dezvoltă o viteză maximă de 200 de kilometri pe oră și sprintează de la 0 la 100 km/h în 10 secunde. Modelul italian va fi prezentat pe 15 ianuarie, la Salonul Auto de la Bruxelles.


Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat
Debut: Lancia Phedra 2008, portret banalizat


Recomandări