„Lacrimi de iubire”, în topul audiențelor TV



Telenovela “Lacrimi de iubire”, produsă de MediaPro Pictures și transmisă de Acasă, a fost lider de piață cu 77 din cele 100 de episoade difuzate până pe 3 februarie, pe publicul alcătuit din femei cu vârste cuprinse între 15 și 49 de ani, din mediul urban, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Conform datelor furnizate de TNS-AGB International, episodul cu cea mai mare audiență pentru publicul țintă al Acasă TV a fost primul, difuzat pe 19 septembrie 2005, între orele 20.31-22.09. Prima întâlnire dintre telespectatoare și “Lacrimi de iubire” a înregistrat o audiență de 14,4 puncte de rating, în medie 438.000 de femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 15 și 49 ani urmărind primul episod.
Episodul 29, difuzat pe 27 octombrie, ocupă poziția imediat următoare în topul audiențelor, cu o medie de 13,6 puncte de rating. Între orele 20.30 și 21.31, 405.000 de femei din mediul urban, cu vârste cuprinse între 15 și 49 ani, au urmărit episodul difuzat în 27 octombrie.
Telenovela a propulsat astfel Acasă TV, în această perioadă, pe intervalul său orar, pe primul loc în ierarhia posturilor de televiziune, obținând un rating mediu de 10,4 puncte, în rândul femeilor din mediul urban cu vârste cuprinse între 15 și 49 ani.
Pe locul doi în acest top s-a aflat Pro TV, cu o medie de 7,3 puncte de rating, iar pe locul trei, Antena 1 cu 6,4 puncte.
În rândul populației din mediul urban (femei și bărbați de toate vârstele), primul episod din această telenovelă a fost urmărit de peste un milion de oameni.
Primul episod al acestei producții ocupă locul întâi pe acest segment de populație în topul celor mai vizionate 100 de episoade, cu o medie de rating de 11,2 puncte.
Imediat după el se află episodul 20, difuzat pe 14 octombrie 2005, care a înregistrat o medie de 10,7 puncte de rating, fiind urmărit, în medie, de 1.151.000 de persoane din mediul urban.
De asemenea, 49 de episoade difuzate până la 3 februarie 2006 au fost, în rândul populației din mediul urban, lider de piață în intervalul lor orar, iar 40 dintre acestea s-au aflat pe locul al doilea.
În intervalul orar al telenovelei românești, în perioada 19 septembrie 2005 – 3 februarie 2006, Acasă TV a ocupat, în rândul populației din mediul urban, primul loc în topul ierarhiei posturilor TV, cu o medie de 8,9 puncte de rating.