– Angajatul din pricina căruia licitația nu s-a susținut în august și-a dat demisia
La Spitalul Județean s-a finalizat, în cele din urmă, prima licitație de achiziționare a substanțelor dezinfectante, folosite la igienizarea spațiilor. Deși astfel de produse sunt absolut necesare într-un spital, de abia acum, la finele anului, s-a rezolvat problema acestor substanțe, asta după luni de criză, când spitalul a împrumutat ceva dezinfectanți (cantități infime) de la Autoritatea de Sănătate Publică. Microbii au fost lăsați să se dezvolte în pace prin grija unor angajați ai spitalului, de la serviciile Aprovizionare și Administrativ, care, până la venirea noului director, nici nu și-au bătut capul cu organizarea unei astfel de licitații, iar după aceea au greșit procedura de organizare, fapt pentru care licitația din august a fost contestată. Surse care au dorit să rămână anonime, ne-au declarat că în cele din urmă, angajatul de la Aprovizionare care a uitat să trimită invitații scrise către toate firmele în august, și-a dat demisia.
Angajați de la cele două servicii sunt responsabili pentru tergiversarea mai multor licitații de achiziționare a unor produse și materiale sanitare, printre care filmele radiologice, precum și pentru demararea unor programe de reabilitare a spațiilor.
Problemele cu dezinfectanții au apărut în spital încă din luna iulie a.c., și asta din cauza neorganizării licitației de achiziții la finele lui mai, după aprobarea bugetului unității și înainte ca licitațiile în spitale să fie blocate de Ministerul Sănătății. La timpul respectiv nu s-a organizat licitația pentru că documentația nu ar fi fost întocmită corect. Ulterior, după venirea noului director interimar, Costică Dăscăliuc, licitația care trebuia să aibă loc pe 14 august a fost suspendată din cauză că o firmă furnizoare a contestat procedura de organizare.





