Primăria municipiului Fălticeni anunță că, în intervalul 11 octombrie – 11 noiembrie 2022, persoanele care au depus cereri în vederea obținerii unei locuințe sociale sau din fondul locativ de stat se vor prezenta la sediul primăriei, în vederea completării/reactualizării actelor depuse la dosar, pentru întocmirea Listei de priorități necesare repartizării, pentru anul 2023, a locuințelor aflate în administrarea/proprietatea municipiului Fălticeni.
Decizia a fost luată de Comisia socială de analiză a solicitărilor/cererilor de atribuire a unităților locative, iar cererile/documentele necesare reactualizării dosarelor depuse după data de 11 noiembrie 2022 nu vor fi luate în calcul pentru Lista de priorități 2023. Documentele care însoțesc cererile vor fi depuse în registratura Primăriei Fălticeni, însoțite de un opis.
Informații privind documentele care urmează a fi actualizate pot fi obținute de la Compartimentul Spațiu Locativ, tel. 0230.542056.
În urma actualizării cererilor, va fi întocmită lista de priorități pentru repartizarea locuințelor sociale aflate în administrarea/proprietatea municipiului Fălticeni, în anul 2023. Lista de priorități va fi supusă spre aprobare Consiliului Local Fălticeni.