Cântăreața Kylie Minogue este imaginea unei campanii sociale împotriva cancerului, denumită „Fashion Targets Breast Cancer (FTBC)”, la care mai participă Sienna Miller și Claudia Schiffer și care a fost realizată de organizația Breakthrough Breast Cancer, informează femalefirst.co.uk.
Kylie Minogue, în vârstă de 41 de ani, care a fost diagnosticată cu cancer în mai 2005, apare în posterele pentru noua campanie purtând doar o un cupon de mătase roz. Fotografiile pentru această campanie au fost făcute de cunoscutul artist Mario Testino.
În cadrul campaniei, mai multe magazine, printre care Marks and Spencer și Topshop, dar și designeri cunoscuți, vor realiza o colecție specială de haine care vor fi disponibile online dar și offline în următoarele șase săptămâni.
„Înseamnă foarte mult pentru mine să fac parte din campania «Fashion Targets Breast Cancer» de anul acesta. Susțin din toată inima eforturile de a strânge fonduri pentru munca extraordinară a celor de la fundația Breakthrough Breast Cancer”, a declarat cântăreața.
În urmă cu cinci ani, artista a fost supusă unei intervenții chirurgicale prin care i-a fost extirpată o tumoare malignă, pe care o avea la sân. Ulterior, timp de opt luni, Kylie Minogue a făcut chimioterapie și radioterapie, până a reușit, în 2006, să învingă boala.
Artista a declarat, în mai multe ocazii, că această boală, care ar fi putut fi fatală, i-a schimbat viața.
„Am învățat că nu mai poți să te întorci la starea normală de dinainte, și îți creezi o nouă stare de normalitate. Trebuie să îmi accept viața cu reușitele sale și cu insuccesele sale, să accept ce e bun ofată cu ce e rău. Am înfruntat o lume a bolii și a atitudinilor pozitive. Aceste experiențe m-au ajutat să devin o persoană mai matură”.
Kylie Minogue și-a început cariera ca actriță cu un rol în serialul australian „Neighbours”. După succesul primelor două single-uri, „Locomotion” – care a staționat pe primul loc în topul australian timp de șapte săptămâni – și „I Should Be So Lucky” – care a impus-o în topurile din lumea întreaga – Kylie a ales să se concentreze exclusiv asupra muzicii. Hit-uri precum „Where the Wild Roses Grow”, în duet cu Nick Cave, „Spinning Around”, „Kids”, în duet cu Robbie Williams, „On a Night Like This”, „Can’t Get You Out of My Head”, „In Your Eyes”, „Love At First Sight”, „Come Into My World”, „Slow” sau „I Believe in You” i-au adus lui Kylie vânzări de peste 40 de milioane de albume în întreaga lume, numeroase premii, precum și o poziție de top în rândul celor mai apreciate artiste de pe scena muzicii pop.
Artista a inclus și România în cadrul celui mai recent turneu al său, KYLIEX2008, ea concertând la București în urmă cu doi ani.