Actrița Kirsten Dunst este noua imagine a brandului Band Of Outsiders, o cunoscută marcă de articole vestimentare, informează allocine.fr.
În sezonul trecut, această marcă de articole vestimentare optase pentru Michelle Williams, o altă actriță cunoscută, și totodată fosta parteneră a regretatului Heath Ledger.
Precedenta campanie Band Of Outsiders a mizat pe articole vestimentare care au pus accent pe modelele de îmbrăcăminte ce se pretau diverselor situații din viața de zi cu zi.
În schimb, noua campanie a ales să o aibă ca imagine pe Kirsten Dunst, care are o reputația unei adevărate „victime a modei”, generată de pasiunea actriței pentru articolele vestimentare și pentru plăcerea pe care o simte atunci când defilează pe podiumurile de modă, unde a fost invitată cu diverse ocazii.
Specialiștii consideră că această alegere cadrează perfect cu noua politică de marketing a brandului Band Of Outsiders, în care singurul element cu adevărat decorativ va fi chiar actrița însăși.
Kirsten Caroline Dunst, născută pe 30 aprilie 1982, este o actriță americană, care a debutat în „Oedipus Wrecks”, un scurtmetraj regizat de Woody Allen pentru antologia „New York Stories”. Dunst a jucat în „Fiicele doctorului March” (1994), alături de Winona Ryder și Claire Danes.
Rolul care i-a adus consacrarea a fost cel al Claudiei, femeia-vampir din filmul „Interviu cu un vampir” (1994), în care i-a avut ca parteneri pe Tom Cruise și pe Brad Pitt. Pentru acest rol, Dunst a primit o nominalizare la premiile Globul de Aur pentru cea mai bună actriță.
Dunst și-a dobândit celebritatea mondială prin interpretarea rolului Mary Jane Watson din filmele seriei „Omul păianjen” și a jucat în „Marie Antoinette”, lungmetrajul din 2006 al Sofiei Coppola. Următoarele proiecte ale actriței sunt „All Good Things” și „Sweet Relief”.